Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette lukter av Silicon Valley-fantaster mer enn av ekte strømbransjeopprør. Ny nettside og app SER tilsynelatende enkel ut, men lykke til hvis du ønsker ekte oversikt. Føles som en sminket gris. Ikke er de billigst heller. De har lenge lovet funksjonalitet som ikke dukker opp. Vet ikke hvor lenge jeg har sett "sees snart" eller "kommer snart".
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplever oss slik. Vi jobber hver dag med å utvikle og forbedre oss.. Vårt mål er å hjelpe kunder til å ha god oversikt over forbruk og kun betale det strengt nødvendige for strømmen, det er leit å høre at du ikke har denne opplevelsen..
App som ikke fungerer. Økt påslag. Ikke mulig å sende forespørsel utenom kontortid. Amatørmessig og frekt
Hei Aksel. Dersom du har problemer med appen hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre angående forlengede åpningstider. Vårt påslag er uforandret og er kun 1øre/kwh 🤔 Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss.. Vi ønsker kun det beste for våre kunder!
Bedre pris! Hadde forventet noe annet. Prisen er jo dyrere en andre strømlevandører!
Heisann! Spotprisen er lik hos oss som andre leverandører. Det som skiller spotprisavtaler fra hverandre er hva som tas "oppå", (påslag, fastbeløp, fakturagebyrer, ekstrakostnader). Eksempelvis har vi har valgt et påslag på kun 1 øre/kwh, andre selskaper kan ha påslag over 6 øre/kwh.
Tøft, helt enkelt… At et strømselskap går MOT STRØMMEN på den måten ;)
Takk for tilbakemeldingen Siw! Kult å høre at du syntes det er tøft😎
Raskt og effektiv service via mail og chat. kundebehandler var dyktig og svarte enkelt.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag for å tilby god service, så det er hyggelig at blir satt pris på🤩
Alt er bra, men ser dere har litt "barnesykdommer" ennå, som at appen ikke er helt oppe og har savnet fakturaer på mail. Ser det er ny app på vei, så 4/5 stjerner regner jeg blir til 5/5 snart.
Hei Roald! Takk for god tilbakemelding. Vi håper å løfte det til en 5/5 innen kort tid, da den nye appen blir lansert straks 😊 Vi kan også få satt opp faktura på mail til deg i nær fremtid, det er bare å ta kontakt på kundeservice! Ha en fin dag ⚡️
Det selges at man belastes snittpris fra Nordpool. Ved kontakt til Motkraft sier de at man belastes utfra en personlig snittpris? Spennende måte å argumentere på, hvordan skal man kunne kontrollere dette. Vi bytter, selv om vi sikkert blir lurt der også. At ikke myndighetene setter en stopper for dette, er ubegripelig.
Hei Terje. Her må det ha skjedd en brist i kommunikasjonen fra vår side. Du belastes verken fra snittprisen til Nord Pool eller personlig snittpris. Du blir belastet timesvis fra prisene til Nord Pool, men vi setter personlig snittpris på fakturaen din. Dette for at du kan se om du har ligget over eller under snittprisen til Nord Pool. Du kan lese mer om hvordan timespot fungerer her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/6154701-slik-fungerer-timespot Ha en fin dag videre!