Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter overgang fra ett annet strømfirma kan man fremdeles ikke se forbruket sitt i appen.
Hei. Vi har opplevd at det for enkelte brukere har tatt noe lenger tid før de får opp måleren sin i appen. Dette jobber vi med å utbedre⚡️
Holder hva de lover. Under oppstart og omlegging , var respons på feil veldig kort. Med god informasjon. 100% fri for lure påslag. Holder hva de har lovet. Er meget godt fornøid med en leverandør, som ikke presser på med lurepåslag.
Tusen takk for super tilbakemelding🤩
Det er godt å få tilnærmet normale regninger i disse tider. Appen viser pris i løpet av døgnet, og hvor mye du bruker i kWh og kr i døgnet. Anbefaler Motkraft til alle. Det som kan bli bedre er å få appen ferdig. Det kommer mange finesser, og de virker veldig bra
Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd🤩
Super kundeservice. Hyggelige og hjelpsomme. Snar respons på henvendelser. Anbefales.
Tusen takk for super tilbakemelding og full score 🌟 Nettopp en slik opplevelse vi ønsker med vår kundeservice!
Valgte Motkraft da jeg syntes de virket tiltrekkende med unge mennesker som satser. Men er dessverre blitt ekstremt skuffet. Motkraft har ikke sendt fakturaer, de har jeg måttet etterlyse flere ganger, men purringer/inkassokrav har ofte vært første melding. Veldig treg kundeservice som nekter å ordne opp når en ber om hjelp. Ikke billigst heller slik de påstår. Anbefaler på sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi sender selvsagt ut faktura før den evt går til inkasso. Man får den enten via vipps, i nettbanken, mail eller papir om man ønsker det. Håper å se deg som kunde i fremtiden ⚡️
Erfaringen er at det de sier om påslag etc. stemmer.
Tusen takk for tilbakemelding🤩
Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.
Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️