Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får alltid god hjelp på kundeservice! Får raskt svar og de har en billig avtale
Hei Henriette. Så godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår⚡️ God jul fra oss!
Digg å vite at uansett hvor dyrt det måtte være, hadde jeg neppe fått det nevneverdig billigere noe annet sted - så da slipper jeg vaffal å bruke tid på å lure på om jeg skal bytte :)
Hei Eirik. Takk for fin tilbakemelding! Ha en riktig god jul og godt nyttår🤩
Er et non-profit strømselskap. Jeg støtter tanken og selskapet.
Hei Jan. Takk for hyggelig tilbakemelding😃 God jul!
Veldig fornøyd med at alle mine målere kommer i en faktura og ikke fire, oversiktlig, eneste jeg synes dere burde velge søylediagram på strømprisene, da det er mer riktig. Syns dere kan se litt på strømpris.no, slik at jeg kan få morgendagens pris i appen. Jeg byttet fra Tibber, da de ville ha 7000kr ekstra, det virker for meg som om de mangler egenkapital. Håper at Motkraft nå bygger nok egenkapital, og beholder non-profitt.
Hei Lars! Takk for tilbakemelding, det skal vi ta med videre internt😃 Ha en riktig god jul!
Jeg er utrolig fornøyd med Motkraft. Har hatt kontakt med dem et par ganger med spørsmål, og fikk greit og godt svar samme dag. Bra app som SELVFØLGELIG er gratis i motsetning til noen andre strøm selskaper. Den viser forbruk, pris og hvor mye du bruker hver dag og alt du ellers vil ha oversikt over. En riktig god jul til dere i Motkraft.
Hei Sverre! Takk for en kjempefin tilbakemelding. Helt supert at du er fornøyd med oss og appen, ha en riktig fin jul hilsen Motkraft - teamet⚡️
Jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil før jeg byttet over til Motkraft. Jeg hadde lest om mange leverandører, og det var flere som virket bra og som annonserte for at de donerte overskuddet osv. Motkraft hadde også en del klager og misfornøyde folk, men da jeg leste gjennom hva folk klaget på skjønte jeg at det var typiske barnesykdommer i tekniske løsninger som er typisk for et nytt selskap. Motkraft er den eneste strømleverandøren per i dag som faktisk er registrert som non-profit, og det var dette som til slutt fikk meg til å velge dem. Hva det betyr i praksis når det gjelder lover og regler er jeg ikke 100% sikker på (men har tenkt å sjekke det opp). Så langt har jeg vært veldig fornøyd, og har ikke hatt noen tekniske problemer heller. Man kan kun nå kundeservice på chat og epost, som er litt frustrerende for de som liker å ringe, men jeg får alltid svar i løpet av noen timer. Motkraft har *ikke* nettleie på fakturaen sin. Det betyr at man får èn faktura fra dem, og nettleie på egen faktura (Elvia i mitt tilfelle). Det betyr at jeg ikke helt vet hva jeg får i strømregning, fordi noen ganger må jeg betale nettleie, og andre ganger har jeg fått tilbake penger. Jeg regner med at dette er pga strømstøtte-ordningen, og den er komplisert å forstå. Jeg har løst det ved å følge nøye med på strømpriser og -forbruk som er lett tilgjengelig i appen, men de burde kanskje presisere det i fakturaen og/eller appen, for de sa at de får en del spørsmål om det. Så fremt Motkraft fortsetter å være transparent, ærlig, redelig og et ikke-profittdrevet selskap, kommer jeg til å forbli kunde!:)
Heisann! Takk for en fin tilbakemelding fra deg, det er hyggelig å høre du er fornøyd! Samfakturering er noe vi har under vurdering, men trenger flere kunder for at dette skal bære bærekraftig iht prisen vi leverer😊
ekstremt fornøyd med Motkraft - det var enkelt å bytte, og regningene kommer fint og oversiktelig via nettbanken. Har spart endel penger allerede til tross for at strømprisen har økt. Anbefales veldig - og veldig fint at det er etablert som e non-profit og kun en avtale, slik at man automatisk ikke blir dyttet over til dyrere løsninger osv.
Hei Ingeborg! Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩