Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra: - kundeservice var behjelpelig - Appen før oppgradering var god og oversiktlig - fungerte nesten til hvertid Dårlig: - Ny app er mye dårligere, layout, pålogging, vipps login fungerer ikke, dukker opp to hustander på min skal være 1 osv. - Endrer fokus til mobil og forsikring, kunder ønsker seg helst alt med strøm å gjøre, ikke andre ting - altfor mange problemer i løpet av de 8 mnd jeg har vært kunde
Hei! Takk for en ryddig tilbakemelding. Supert å høre at kundeservicen vår var til nytte⚡️. Vi er klar over utfordringene du nevner angående appen og vi jobber hver dag med å løse disse. Vi ønsker at appens skal være brukervennlig og tilfredstille våre kunders krav, appen er derfor vår første prioritet.
Dette lukter av Silicon Valley-fantaster mer enn av ekte strømbransjeopprør. Ny nettside og app SER tilsynelatende enkel ut, men lykke til hvis du ønsker ekte oversikt. Føles som en sminket gris. Ikke er de billigst heller. De har lenge lovet funksjonalitet som ikke dukker opp. Vet ikke hvor lenge jeg har sett "sees snart" eller "kommer snart".
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplever oss slik. Vi jobber hver dag med å utvikle og forbedre oss.. Vårt mål er å hjelpe kunder til å ha god oversikt over forbruk og kun betale det strengt nødvendige for strømmen, det er leit å høre at du ikke har denne opplevelsen..
App som ikke fungerer. Økt påslag. Ikke mulig å sende forespørsel utenom kontortid. Amatørmessig og frekt
Hei Aksel. Dersom du har problemer med appen hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre angående forlengede åpningstider. Vårt påslag er uforandret og er kun 1øre/kwh 🤔 Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss.. Vi ønsker kun det beste for våre kunder!
Bedre pris! Hadde forventet noe annet. Prisen er jo dyrere en andre strømlevandører!
Heisann! Spotprisen er lik hos oss som andre leverandører. Det som skiller spotprisavtaler fra hverandre er hva som tas "oppå", (påslag, fastbeløp, fakturagebyrer, ekstrakostnader). Eksempelvis har vi har valgt et påslag på kun 1 øre/kwh, andre selskaper kan ha påslag over 6 øre/kwh.
Tøft, helt enkelt… At et strømselskap går MOT STRØMMEN på den måten ;)
Takk for tilbakemeldingen Siw! Kult å høre at du syntes det er tøft😎
Raskt og effektiv service via mail og chat. kundebehandler var dyktig og svarte enkelt.
Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hver dag for å tilby god service, så det er hyggelig at blir satt pris på🤩
Alt er bra, men ser dere har litt "barnesykdommer" ennå, som at appen ikke er helt oppe og har savnet fakturaer på mail. Ser det er ny app på vei, så 4/5 stjerner regner jeg blir til 5/5 snart.
Hei Roald! Takk for god tilbakemelding. Vi håper å løfte det til en 5/5 innen kort tid, da den nye appen blir lansert straks 😊 Vi kan også få satt opp faktura på mail til deg i nær fremtid, det er bare å ta kontakt på kundeservice! Ha en fin dag ⚡️