Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Motkraft
4.4
443 verifiserte omtaler

Motkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.4
Bra
443 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#2
Utmerket
Motkraft er rangert
#2 av 82 strømselskaper
74%
Bra
74% anbefaler Motkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 443 omtaler om Motkraft

FILTRER OMTALER
286
40
24
28
65
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Motkraft
Motkraft har 443 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig dårlig!

Omtale av  Stig S. B

Valgte Motkraft da jeg syntes de virket tiltrekkende med unge mennesker som satser. Men er dessverre blitt ekstremt skuffet. Motkraft har ikke sendt fakturaer, de har jeg måttet etterlyse flere ganger, men purringer/inkassokrav har ofte vært første melding. Veldig treg kundeservice som nekter å ordne opp når en ber om hjelp. Ikke billigst heller slik de påstår. Anbefaler på sterkeste å finne en annen leverandør.

Svar fra Motkraft
10.10.2022 09:13

Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi sender selvsagt ut faktura før den evt går til inkasso. Man får den enten via vipps, i nettbanken, mail eller papir om man ønsker det. Håper å se deg som kunde i fremtiden ⚡️

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Motkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lite fiks faks.

Omtale av  Ragnar

Erfaringen er at det de sier om påslag etc. stemmer.

Svar fra Motkraft
10.10.2022 09:12

Tusen takk for tilbakemelding🤩

Dårlig kundeservice og helt ok strømpris

Omtale av  Mona

Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.

Svar fra Motkraft
03.10.2022 10:29

Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️

God kundeservice men det tok tid å få svar på chat.

Omtale av  Eva R. S

Jeg fikk god hjelp da jeg omsider fikk kontakt med dere, men det tok en time før jeg fikk svar på chat. Likevel, jeg ser fram til å bli kunde hos dere. Er lut lei av selgere fra ulike strømselskapene som overbyr hverandre, og etter noen måneder er betingelsene likevel endret og du føler deg lurt.

Svar fra Motkraft
27.09.2022 08:34

Hei. Vi har hatt noe økt ventetid som en følge av mange henvendelser. Kult å høre at du vil bli kunde hos oss! Her kan du være sikker på at prisen ikke endrer seg eller at noe står i liten skrift👊

Dårlig app

Omtale av  Jørgen

Dårlig app vanskelig å ha oversikt. Vises snart/kommer snart Har byttet til annet selskap.

Svar fra Motkraft
23.09.2022 10:09

Hei Jørgen. Det er kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Du skal kunne ha oversikt over både forbruk og pris. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre i utviklingen av appen ⚡️

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ingen fortjeneste til eierene av kraftselskapet

Omtale av  Stone

Eierene blir ikke søkkrike og det finnes ingen andre kraftleverandører som er non-profitt

Svar fra Motkraft
20.09.2022 08:38

Hei Stone. Takk for full score! ⭐️

Dårlig brukeropplevelse/kundeservice

Omtale av  Audun

Fin idé med non-profit organisasjon og billig strøm. Men brukeropplevelsen/kundeservice er dårlig. Tok kontakt for å se detaljert forbruk ble henvist til en app hvor det ikke fantes noe og elhub.no hvor jeg ikke fant det. Skrev tilbake i til kundeservice og fikk aldri noe svar. Sannsynligvis fordi medarbeideren ikke selv visste hvordan han skulle finne det..

Svar fra Motkraft
16.09.2022 09:44

Hei Audun. Dersom kunder ikke klarer å finne frem på elhub.no eller forbruket i appen, sender vi forbruket som et excel-dokument. Vi svarer alle våre kunder helt til kundene ikke har noen flere spørsmål 🤔 Vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, slik at andre ikke får samme opplevelse.

Motkraft har 443 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Motkraft mener
Har tilegnet profilen
Motkraft deltar på Bytt.no

Motkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Motkraft besvarer omtaler

Motkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Motkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Motkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR