Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Valgte Motkraft da jeg syntes de virket tiltrekkende med unge mennesker som satser. Men er dessverre blitt ekstremt skuffet. Motkraft har ikke sendt fakturaer, de har jeg måttet etterlyse flere ganger, men purringer/inkassokrav har ofte vært første melding. Veldig treg kundeservice som nekter å ordne opp når en ber om hjelp. Ikke billigst heller slik de påstår. Anbefaler på sterkeste å finne en annen leverandør.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi sender selvsagt ut faktura før den evt går til inkasso. Man får den enten via vipps, i nettbanken, mail eller papir om man ønsker det. Håper å se deg som kunde i fremtiden ⚡️
Erfaringen er at det de sier om påslag etc. stemmer.
Tusen takk for tilbakemelding🤩
Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.
Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️
Jeg fikk god hjelp da jeg omsider fikk kontakt med dere, men det tok en time før jeg fikk svar på chat. Likevel, jeg ser fram til å bli kunde hos dere. Er lut lei av selgere fra ulike strømselskapene som overbyr hverandre, og etter noen måneder er betingelsene likevel endret og du føler deg lurt.
Hei. Vi har hatt noe økt ventetid som en følge av mange henvendelser. Kult å høre at du vil bli kunde hos oss! Her kan du være sikker på at prisen ikke endrer seg eller at noe står i liten skrift👊
Dårlig app vanskelig å ha oversikt. Vises snart/kommer snart Har byttet til annet selskap.
Hei Jørgen. Det er kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Du skal kunne ha oversikt over både forbruk og pris. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre i utviklingen av appen ⚡️
Eierene blir ikke søkkrike og det finnes ingen andre kraftleverandører som er non-profitt
Hei Stone. Takk for full score! ⭐️
Fin idé med non-profit organisasjon og billig strøm. Men brukeropplevelsen/kundeservice er dårlig. Tok kontakt for å se detaljert forbruk ble henvist til en app hvor det ikke fantes noe og elhub.no hvor jeg ikke fant det. Skrev tilbake i til kundeservice og fikk aldri noe svar. Sannsynligvis fordi medarbeideren ikke selv visste hvordan han skulle finne det..
Hei Audun. Dersom kunder ikke klarer å finne frem på elhub.no eller forbruket i appen, sender vi forbruket som et excel-dokument. Vi svarer alle våre kunder helt til kundene ikke har noen flere spørsmål 🤔 Vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, slik at andre ikke får samme opplevelse.