Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde motkraft som strømleverandør i gamle leiligheten min, meldte flytting og ønsket å beholde motkraft i den nye leiligheten også. Fikk bekreftelse på at de har fått oppsigelse på gamle leilighet og at de starter med å overta i den nye om ca 14 dager. Jeg dro på ferie en måned etter det og opplevde at min datter som kom for å vanne blomster mens jeg var på ferie, kom i min leilighet som luktet forferdelig på grunn av at det ikke var strøm i leiligheten og kjøleskap og fryseren har tynet og all mat ødelagt og luktet helt forferdelig. Måtte ringe til glitre for å få strøm igjen og ble økonomisk belastet for det. De sa at strømselskapet burde melde om flytting og overtagelse. Strøm skal ikke bare blitt borte uten at vi får varsel om det. Hvordan kunne dette skje?
Hei Ehlimana A. Dette var kjedelig å høre. Det stemmer som du sier at strømmen ikke skal slås av uten at beboer får beskjed fra netteier. Når en kunde flytter ut av et målepunkt melder vi flytting på adressen og starter opp en ny avtale på ny adresse ⚡️
Åpner appendiks, får opp første bilde; helt svart side m logo, trykker over alt ingenting skjer, siden funker ikke, så avinstallere, installerer på nytt, legger inn kode, kommer inn,samme skjer igjen. I løpet av 2 måneder har appendiks fungert 3 ganger (!!!!) Har ingen problemer med andre av mine 43 appendiks...
Hei Torkil. Vi har hatt noen utfordringer med enkelte brukere, men skal nå ha funnet og rettet feilen. Det ligger en ny oppdatering i Play Store. Prøv å oppdater appen og gjerne gi vår kundeservice en tilbakemelding om du fortsatt ikke får appen til å virke ⚡️
Appen henger. Tidligere fakturaer kommer fortsatt ikke opp. Appen ligner mer på en salgsannonse enn ett hjelpemiddel for strømforbruk/pris. Angrer på bytte til motkraft og søker andre leverandører..
Hei Torill. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker å tilby en app våre kunder kan dra nytte av for å spare penger. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. Takk ⚡️
Veldig fornøyd med pris men appen fungerer dårlig/ ikke i det hele tatt
Hei Even. Supert å høre at du er fornøyd med prisen! Appen skal nå være fikset. Dersom du fortsatt har noen utfordringer, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg ⚡️
Litt mangelfull opplysning på faktura,står ingenting om hvor mye i strømstøtte.
Hei Irene. Strømstøtten ser du på fakturaen din for nettleie 🤗
Det må etableres en telefonisk kundeservice....
Hei. Takk for tilbakemeldingen. Vi har telefonlinje til vurdering ⚡️
Jeg meldte flytting skriftlig til motkraft, men fikk fortsatt faktura for måneden etter flytting. Så ble det ordnet. MEN de ga ikke beskjed til nettleie selskapet, så de fortsatte å fakturere meg. Ble da en kasteball. Tatt kontakt med motkraft om dette da Elvia mener de må ordne opp. Null svar verken på mail etter chatt funksjon på deres sider. Rett og slett utrolig dårlig, eller rettere sagt fraværende kundeservice!
Hei Mona. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi jobber for å svare alle våre kunder og dette er helt motsatt av det vi ønsker. Vi tar tilbakemeldingen til oss⚡️