Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må si meg skuffet. Får ingen oversikt i app over forbruk eller foreløpig regning. Sitter bare som et spørsmål.. Slik var det jo før også, men med galloperende strømpriser ønsker man ikke sjokk og som uføre må man stå over middager og dusjer hvis det blir for dyrt. Uten oversikt venter jeg bare på sjokket og står muligvis uten mat pga det.. Usikker på grunn av svingende priser nå og derfor velger jeg en annen leverandør etter en knapp måned. Ingen svar å få fra kundeservice på telefon eller på chat.. Tommel ned.
Hei Thor, Det er synd å høre at du sitter med denne opplevelsen av oss, dette ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden og at vi kan snu på din opplevelse av oss⚡️
Elendig kundeservice. Fakturaen du mottar i appen er svært uoversiktlig og gir minimalt med informasjon. Dette selskapet fokuserer så mye på å være moderne og «effektive» at de glemmer helt hva god gammeldags kundeservice er.
Heisann, Det er leit å høre at du synes vi har en elendig kundeservice. Vi har nylig lansert fakturaoversikt i appen, og jobber med å utbedre den! Gjerne ta kontakt med oss igjen på chat eller send oss en e-post til [email protected], forhåpentligvis kan vi snu på din opplevelse med kundeservice🤝
Forstår ikke hvordan dere kan få kjempegod omtale på kundeservice når det overhodet ikke har vært mulig å kontakte dere. Hvis dere ikke har råd til å utstyre appen med detaljert faktura historikk, så ikke reklamer for det og lov det bort! Det startet greit med en jordnær chattemulighet og så kom det oppdateringer som aldri kom i havn og t.o.m chattemuligheten ble borte. Ingen e-mail adr. Ingen tlf nr å kunne ringe. Dere fikk meg virkelig til å gå fem på med deres "misjon"!
Hei, Det er veldig leit at du har hatt denne opplevelsen med oss. Du skal ha mulighet til å kontakte oss både via appen, nettsiden eller sende mail til [email protected]🤔
Tilbakemeldinger på spørsmål kommet raskt. Nettleie og forbruk strøm skulle vært på samme faktura, hadde det på min gamle strømleverandør . Er mye greiere og få de samlet…Ellers er jeg fornøyd. Blir kunde enn så lenge
Hei Liv. Samfakturering er absolutt kjekt å ha. Dessverre kan vi ikke ta oss råd til å tilby en slik tjeneste, da vi ønsker å holde kundenes priser nede. Etterhvert som vi blir flere med på laget, og flere å dele kostnadene på, er dette kanskje noe vi får til 🤩
Etter overgang fra ett annet strømfirma kan man fremdeles ikke se forbruket sitt i appen.
Hei. Vi har opplevd at det for enkelte brukere har tatt noe lenger tid før de får opp måleren sin i appen. Dette jobber vi med å utbedre⚡️
Holder hva de lover. Under oppstart og omlegging , var respons på feil veldig kort. Med god informasjon. 100% fri for lure påslag. Holder hva de har lovet. Er meget godt fornøid med en leverandør, som ikke presser på med lurepåslag.
Tusen takk for super tilbakemelding🤩
Det er godt å få tilnærmet normale regninger i disse tider. Appen viser pris i løpet av døgnet, og hvor mye du bruker i kWh og kr i døgnet. Anbefaler Motkraft til alle. Det som kan bli bedre er å få appen ferdig. Det kommer mange finesser, og de virker veldig bra
Tusen takk for flott tilbakemelding! Supert å høre at du er fornøyd🤩