Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har slitt på og av i 3 uker med å få god hjelp fra motkraft etter at de ikke avsluttet mitt strømabonnement når jeg først sa opp abonnementet. Det er ikke mulig å ringe de, og på e-post og chat svarer de sjeldent og slutter flere ganger å svare etter hvert. De har liten forståelse for min situasjon og har vært veldig lite hjelpsomme. Har fortsatt ikke fått endret en faktura jeg fikk fra selskapet for en leilighet jeg ikke lenger leier eller bor i. Prisen er helt ok, men merket ikke stor forskjell fra andre selskaper.
Hei Mona. Det er veldig leit å høre at du opplever oss slik. Vi har stor tro på at vi klarer å hjelpe kundene våre via chat og mail. Vi tar tilbakemeldingen din til oss, og noterer ned at det er et ønske om å nå oss på telefon⚡️
Jeg fikk god hjelp da jeg omsider fikk kontakt med dere, men det tok en time før jeg fikk svar på chat. Likevel, jeg ser fram til å bli kunde hos dere. Er lut lei av selgere fra ulike strømselskapene som overbyr hverandre, og etter noen måneder er betingelsene likevel endret og du føler deg lurt.
Hei. Vi har hatt noe økt ventetid som en følge av mange henvendelser. Kult å høre at du vil bli kunde hos oss! Her kan du være sikker på at prisen ikke endrer seg eller at noe står i liten skrift👊
Dårlig app vanskelig å ha oversikt. Vises snart/kommer snart Har byttet til annet selskap.
Hei Jørgen. Det er kjedelig å høre at du ikke er fornøyd. Du skal kunne ha oversikt over både forbruk og pris. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre i utviklingen av appen ⚡️
Eierene blir ikke søkkrike og det finnes ingen andre kraftleverandører som er non-profitt
Hei Stone. Takk for full score! ⭐️
Fin idé med non-profit organisasjon og billig strøm. Men brukeropplevelsen/kundeservice er dårlig. Tok kontakt for å se detaljert forbruk ble henvist til en app hvor det ikke fantes noe og elhub.no hvor jeg ikke fant det. Skrev tilbake i til kundeservice og fikk aldri noe svar. Sannsynligvis fordi medarbeideren ikke selv visste hvordan han skulle finne det..
Hei Audun. Dersom kunder ikke klarer å finne frem på elhub.no eller forbruket i appen, sender vi forbruket som et excel-dokument. Vi svarer alle våre kunder helt til kundene ikke har noen flere spørsmål 🤔 Vi tar tilbakemeldingen din med oss videre, slik at andre ikke får samme opplevelse.
Både gammel og ny app er helt elendige, ja den nye er appen fungerer dårligere enn den første versjonen. Strømfaktura sendes ofte ut for sent, og firmaet kan ikke nås på telefon.
Hei. Veldig kjedelig at du opplever oss slik. Vi ønsker kun det beste for våre kunder, og har full tro på at dette også er noe vi vil få til. Vi er klar over at appen ikke er fullstendig, og jobber med den hver dag.
Kundebehandlerne var utrolig raske med respons og sakshåndtering. Kan enkelt si at de vet hva de driver med :)
Hei Omar. Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er akkurat en slik opplevelse vi ønsker at våre kunder skal ha 🤩