Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Åpner appendiks, får opp første bilde; helt svart side m logo, trykker over alt ingenting skjer, siden funker ikke, så avinstallere, installerer på nytt, legger inn kode, kommer inn,samme skjer igjen. I løpet av 2 måneder har appendiks fungert 3 ganger (!!!!) Har ingen problemer med andre av mine 43 appendiks...
Hei Torkil. Vi har hatt noen utfordringer med enkelte brukere, men skal nå ha funnet og rettet feilen. Det ligger en ny oppdatering i Play Store. Prøv å oppdater appen og gjerne gi vår kundeservice en tilbakemelding om du fortsatt ikke får appen til å virke ⚡️
Appen henger. Tidligere fakturaer kommer fortsatt ikke opp. Appen ligner mer på en salgsannonse enn ett hjelpemiddel for strømforbruk/pris. Angrer på bytte til motkraft og søker andre leverandører..
Hei Torill. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi ønsker å tilby en app våre kunder kan dra nytte av for å spare penger. Vi tar med oss din tilbakemelding videre. Takk ⚡️
Veldig fornøyd med pris men appen fungerer dårlig/ ikke i det hele tatt
Hei Even. Supert å høre at du er fornøyd med prisen! Appen skal nå være fikset. Dersom du fortsatt har noen utfordringer, ta kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg ⚡️
Litt mangelfull opplysning på faktura,står ingenting om hvor mye i strømstøtte.
Hei Irene. Strømstøtten ser du på fakturaen din for nettleie 🤗
Det må etableres en telefonisk kundeservice....
Hei. Takk for tilbakemeldingen. Vi har telefonlinje til vurdering ⚡️
Jeg meldte flytting skriftlig til motkraft, men fikk fortsatt faktura for måneden etter flytting. Så ble det ordnet. MEN de ga ikke beskjed til nettleie selskapet, så de fortsatte å fakturere meg. Ble da en kasteball. Tatt kontakt med motkraft om dette da Elvia mener de må ordne opp. Null svar verken på mail etter chatt funksjon på deres sider. Rett og slett utrolig dårlig, eller rettere sagt fraværende kundeservice!
Hei Mona. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Vi jobber for å svare alle våre kunder og dette er helt motsatt av det vi ønsker. Vi tar tilbakemeldingen til oss⚡️
Dyrere enn andre rimelige strømavtaler. En ikke fungerende app og derfor ingen oversikt over strømpris underveis og heller ikke faktura. Vanskelig å få tak i kundeservice. De samlet ikke strømbruk og nettleie på samme faktura, som gjorde at vi gikk glipp av fratrekk i strømstøtte. Vi gikk for en annen strømleverandør etter bare en mnd.
Hei Maren. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Dette er helt motsatt av det vi ønsker, og vi har stor tro på at vi tilbyr en god avtale til våre kunder. Din tilbakemelding om app og kundeservice tar vi med oss videre, for å sikre at andre ikke får tilsvarende opplevelse. Strømstøtten får du fra nettselskapet om du har samfakturering eller ikke⚡️