NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lav kvalitet på service. Brukte bortimot en time for å få kontakt med en av kundebehandlerne via telefon. De legger til kostbare avtaler på din orginale strømavtale (eksempel vintertrygghet, og andre). Disse ekstra kostnadene godtok jeg aldri. Betalte fast 1500kr per måned for en liten leilighet, og jeg bruker LITE strøm. Jeg oppfattet dette dyrt. De var også noe uhyggelig da de lurte på hvorfor jeg byttet strømleverandør.
Hei. Siden strømavtalen avsluttes før avtaleperioden er over, må vi i henhold til avtalevilkårene fakturere deg et bruddgebyr. Har du spørsmål i forbindelse med dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Hilsen oss i NorgesEnergi. For det første ble jeg lovet ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst. Slutt med denne mafiavirlsomheten Dere holder på med! Sender folk på døra for å lure deg til en dyr avtale og alt dem sier er jug også står sikkert noe annet på papiret. Jeg visste ikke hva slags avtale jeg fikk av dem forutenom at dem lovte meg og sa at jeg har ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst !!!
Jeg har vært kunde i flere år og kjenner meg ikke igjen i de beskrivelsene som fremkommer på denne nettsiden. Dette kan umulig stemme. Jeg opplever Norgesenergi som svært billig og bra. Har heller aldri hatt noe problemer av noe slag. Det kan fremstå som om det er konkurrenter (Fake News) som dikter opp en masse tull. Nettet er for tiden full av slikt. Det er jo bare å sammenligne og er du ikke fornøyd kan du skifte igjen. Jeg begriper ikke at folk lar seg lure av "Fake News".
Legger til ekstra kostnader og abonnementer man ikke ber om. Rimelige lei av det
Norgesenergi bestemmer seg plutselig for å endre avtaler. Jeg inngikk avtale på spotpris over tlf. Selgeren opplyste aldri om vilkår som at man trenger BÅDE efaktura- og avtalegiroavtale. Etter snaut 3 mnd bytter de til et dyrere abonnement. Da kundeservice blir konfrontert med dette opplyser de om at byttet skyldes at vilkårene ikke var oppfylt, og hevder å ha sendt varsel samme dato som abonnementet ble flyttet. Dette varselet har jeg aldri fått, og såvidt jeg vet er dette uansett brudd på Forbrukerrådets regel om 14 dagers varsel. Opplever at kundeservice svarer unnvikende på direkte spørsmål, og det virker for tiden å være umulig å finne info, pris og oversikt over tilgjengelige abonnement på hjemmesidene deres. Har heller ikke lykkes i å få info om dette fra kundeservice, tross gjentatte forespørseler. Kan bare spekulere i om dette er en bevisst strategi eller ikke, men det er i beste fall forvirrende og kundefiendtlig. Føler jeg har hatt en grei erfaring med Norgesenergi tidligere, men det skjer tydeligvis noe rart med dem nå. Blant sammenlignbare aktører er de heller ikke lenger å regne som en lavpristilbyder. Jeg vil lufte min erfaring med forbrukerrådet, starte en prosess med å bytte leverandør, og kan ikke anbefale noen å ha kundeforhold med Norgesenergi pr nå.
Umulig å komme frem på kundeservice. Ble lurt gjennom Elkjøp, de sa jeg kunne bytte som jeg ville og informerte ikke om bindingstid og bruddgebyr. Du har ikke sjans å lese dette når du står i en butikk, det skulle ikke vært lov. Håper fler går sammen og får stoppet disse svindlerne for godt. Grunnen til at jeg måtte bytte var at jeg ikke kom frem på kundeservice og de fant samtidig ikke adressen min, så ingen annen utvei enn å bytte til en leverandør som faktisk fant meg på en adresse. Det må jeg nok betale dyrt for. (Sto en time i kø på tlf på det lengste og kom fortsatt ikke frem).
Har hatt norgesenergi i flere år, og det eneste posetive opplevelsen jeg har med de er at jeg fikk 500,- kr avslag på en fryseboks en gang i tiden. Jeg har stått med en dyr avtale, og priser dukker opp på faktura som ikke er avtalt i forkant. Og de er steike umulig å få kontakt med. Brukte 1 uke på å få de til å komme med ett tilsvarende tilbud som jeg hadde fått av annet strømselskap, men bytter selvom grunnet elendig respons tid og umulig å få tak i på tlf.
Alt er dårlig og kan ikke anbefales til noen som ikke ønsker seg problemer. Lykke til med å få tak i dem på telefon
De lurer til seg strømavtaler ved å si opp eksisterende strømavtaler i mitt navn uten å være i kontakt med meg for så å skylde på hafslund nett i etterkant. Tydeligvis er det slik at om du disponerer flere leiligheter samtidig (noe man ofte gjør i kortere perioder ved flytting) får man automatisk NorgesEnergi på alle adresser dersom man allerede har vært kunde på en adresse - uavhengig om man har tegnet nytt abonnement hos ny leverandør på den nye adressen. Drøyt og frekt (og ikke lovlig ifølge kundeservice hos Hafslund). I tillegg har NorgesEnergi veldig dyr strøm, har aldri hatt så høye strømregninger på sommeren før. Kundeservice har aldri vært noen hyggelig opplevelse der heller, og de på kundeservice kan finne på å ringe deg opp igjen og konfrontert deg dersom du i etterkant av samtalen gir lav score på opplevelsen av kundeservice (fikk i tillegg beskjed om å gi score på nytt for å rette opp). STYR UNNA!!
Gir deg produkter du ikke har bedt om. Legger på kostnader de ikke nevnte da avtalen ble inngått. Norges Energi går høyt ut i markedsføringen og slik jeg ser det er budskapet i markedsføringen ren løgn. Dette selskapet driver på grensen av hva som kan være lovlig - styr unna.
Legger til ekstra kostnader og abonementer en ikke ber om, flere ganger, STYR UNNA. Veldig useriøs aktør, elendig kundeservice.
Fakturerer to ganger pr. måned istedenfor hver mnd. samt langt dyrere strøm enn konkurrentene. Legg til ræ.. kundeservice så får du så og si hele pakka! For all del, styr unna dette selskapet.
Fikk aldri brukervilkår da jeg tegnet abonnement. Norges Energi byttet til et annet abonnement uten å informere hva de gjorde. De svarer ikke på mail og tar lang tid før svar på telefonen. Særdeles dårlig kundebehandlig. Alt er tuftet på at du skal misforstå. Har byttet leverandør. Hurra!
Har hatt Norges Energi siden de kom på markedet og har ikke hatt noe problem med prisen på min avtale. Er storfornøyd når en sjelden gang jeg må ta kontakt med kundeservice.
Gir ikke tilbakemelding på mail, og forklarer seg dårlig når du først får svar. Legger skyld over på Skagerak Nett i forbindelse med bytte av strømmåler når jeg etterspør hvorfor jeg har fått en høy regning fra dem. Anbefales ikke! Er ikke så mye annet å si.