NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt, trygt og billig... Men du må velge rett pakke løsning... 🤩
Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode tilbud. Gode opplysninger, god info ang. Feil
Hei, Anne K! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Sikkert helt grei som strømleverandør Mye mas om tilbakemelding!!!
Hei, Leif N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Enkelt å bestille tilleggsprodukter, men ingen enkel måte å avslutte på egenhånd og må gå via kundeservice som har lang vente tid. Fornøyd med strøm avtalen, men ikke alt rundt da vi er i 2022 og det skal være enkelt for kundene å bestille/avbestille.
Hei, Roger! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Når det kommer til å avslutte tilleggsprodukt på egenhånd via MinSide, så er denne tjenesten dessverre ikke tilgjengelig per nå. For opphør av tilleggsprodukt må en ta kontakt med vårt kundesenter direkte, enten via telefon 38 10 00 80 eller gjennom kontaktskjema på MinSide. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Greit med god service pr.telefon med å få oppklart forskjellene mellom ulike avtaler som Spot og variabel avtale. Ingen problem å bytte pr.tlf.
Hei, Bjørn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God informasjon, hyggelig konsulent, lett å forstå produktet😊
Hei, Bjørn A! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg savner en kobling mellom øyeblikkets pris på strømmen og utstyr til smart strømsparing. Slik at foreksempel varmtvannsbereder kan skrus av når prisen er høy.
Hei, Rolf V! Så hyggelig å se at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vedrørende tilkoblinger til din strømmåler, så vil jeg anbefale å ta kontakt med netteier som kan gi mer informasjon om ulike løsninger som er tilgjengelig :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det eneste eg lurte litt på er kompensasjonen fra staten ,men det ble løst greit idag.Kanskje det skulle vert litt lettere å forstå spesielt for eldre mennesker.
Hei, Helge! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende forklaring rundt strømstøtte og vil ta dette videre :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
De var raske til å ringe tilbake etter at jeg hadde tatt kontakt
Hei, Henning N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Får oppgitt at vi har en avtale vi mener vi ikke har. Forskjell fra des til januar
Hei, Harald! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Velg en annen leverandør!!! Norgesenergi lover rabatt hit og dit men man får dem aldri.
Hei, Sonja! Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Summary: A representative came to my home asking me to subscribe for norgesenergi for my electricity and these are statements she used. 1. You will get HALF the price what I am paying now. 2. First 2 months FREE OF COST 3. If am not satisfied within 6 months, I will get the refund. Believing these statements, I went with the subscription and got into the trap. My first invoice for 10 days was around 700 Nok Second Month was around 2000 Nok I tried calling Customer care multiple times not even single time got connected, I believe it doesn't exist. I was not expecting this at least Norway not sure if there is way to log a consumer complaint against them. I am writing this to warn everyone and to stay away from them.
Hi, Vijay! It saddens me to hear you've had a bad experience with NorgesEnergi as your electricity provider, and the sales representative that sold you the agreement. We would like to investigate the matter further, and hope that you are able to contact us by phone: 38 10 00 80 so we can get some more information! Kind regards, Truls - NorgesEnergi
Veldig bra å prate med kundesørvis. Hyggelig kundesørvis ansatte
Hei, Frank! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse i dialog med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .
Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.
Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.
Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi