⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Enkelt

Omtale av  Merethe

Enkelt, trygt og billig... Men du må velge rett pakke løsning... 🤩

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:34

Hei, Merethe! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God informasjon

Omtale av  Anne K

Gode tilbud. Gode opplysninger, god info ang. Feil

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:34

Hei, Anne K! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Omtale

Omtale av  Leif N

Sikkert helt grei som strømleverandør Mye mas om tilbakemelding!!!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Leif N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig på selvbetjente løsninger

Omtale av  Roger

Enkelt å bestille tilleggsprodukter, men ingen enkel måte å avslutte på egenhånd og må gå via kundeservice som har lang vente tid. Fornøyd med strøm avtalen, men ikke alt rundt da vi er i 2022 og det skal være enkelt for kundene å bestille/avbestille.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Roger! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Når det kommer til å avslutte tilleggsprodukt på egenhånd via MinSide, så er denne tjenesten dessverre ikke tilgjengelig per nå. For opphør av tilleggsprodukt må en ta kontakt med vårt kundesenter direkte, enten via telefon 38 10 00 80 eller gjennom kontaktskjema på MinSide. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Bjørn

Greit med god service pr.telefon med å få oppklart forskjellene mellom ulike avtaler som Spot og variabel avtale. Ingen problem å bytte pr.tlf.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Bjørn! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Enkelt å bli kunde

Omtale av  Bjørn A

God informasjon, hyggelig konsulent, lett å forstå produktet😊

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Bjørn A! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

savner sanntids pris og WiFi i måleren min.

Omtale av  Rolf V

Jeg savner en kobling mellom øyeblikkets pris på strømmen og utstyr til smart strømsparing. Slik at foreksempel varmtvannsbereder kan skrus av når prisen er høy.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Rolf V! Så hyggelig å se at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vedrørende tilkoblinger til din strømmåler, så vil jeg anbefale å ta kontakt med netteier som kan gi mer informasjon om ulike løsninger som er tilgjengelig :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Strømkompwnsasjon

Omtale av  Helge

Det eneste eg lurte litt på er kompensasjonen fra staten ,men det ble løst greit idag.Kanskje det skulle vert litt lettere å forstå spesielt for eldre mennesker.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:33

Hei, Helge! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Vi setter pris på din tilbakemelding vedrørende forklaring rundt strømstøtte og vil ta dette videre :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Rask servis

Omtale av  Henning N

De var raske til å ringe tilbake etter at jeg hadde tatt kontakt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Henning N! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fei avtale

Omtale av  Harald

Får oppgitt at vi har en avtale vi mener vi ikke har. Forskjell fra des til januar

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Harald! Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dere holder ikke det dere lover!!!!

Omtale av  Sonja

Velg en annen leverandør!!! Norgesenergi lover rabatt hit og dit men man får dem aldri.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Sonja! Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som strømleverandør. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Pure Scam and false offer to set the trap

Omtale av  Vijay

Summary: A representative came to my home asking me to subscribe for norgesenergi for my electricity and these are statements she used. 1. You will get HALF the price what I am paying now. 2. First 2 months FREE OF COST 3. If am not satisfied within 6 months, I will get the refund. Believing these statements, I went with the subscription and got into the trap. My first invoice for 10 days was around 700 Nok Second Month was around 2000 Nok I tried calling Customer care multiple times not even single time got connected, I believe it doesn't exist. I was not expecting this at least Norway not sure if there is way to log a consumer complaint against them. I am writing this to warn everyone and to stay away from them.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hi, Vijay! It saddens me to hear you've had a bad experience with NorgesEnergi as your electricity provider, and the sales representative that sold you the agreement. We would like to investigate the matter further, and hope that you are able to contact us by phone: 38 10 00 80 so we can get some more information! Kind regards, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig bra

Omtale av  Frank

Veldig bra å prate med kundesørvis. Hyggelig kundesørvis ansatte

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Frank! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din opplevelse i dialog med vårt kundesenter, det setter vi stor pris på :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Oppsummert

Omtale av  Lyset

Helt greit abonnement. Greit å finne opplysninger på Min side .

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Lyset! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Avtalen uklar og på kanten til lureri.

Omtale av  Dag

Har tidligere forsøkt å komme i telefoniske kontakt med kundeservice uten å lykkes. Tilbakering bra. Strømavtale fremsto som mer fordelaktig en jeg som forbruker hadde forutsetning for å forstå. Har fått avdekket at jeg over lengre tid har betalt for tjenester som for meg ikke har relevans. Kundebehandler som jeg til slutt fikk kontakt med var veldig grei og informativ og behjelpelig med å gi meg innsikt i min strømavtale.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Dag! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Det stemmer at vi tilbyr strømtjenester man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Føler meg lurt

Omtale av  Per

Trodde jeg hadde en god avtale i mange år, men viste seg å være elendig. Høyt påslag, og diffuse tillegg.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:31

Hei, Per! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 81, slik at vi sjekke opp i din avtale og vilkår. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR