NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.
Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Ryddig, og informativ administrasjon av kundeforhold
Hei Terje E! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Misfornøyd med hjelp fra kundesenter og responstid samt når man har ventet lenge kan ikke vedkommende svare på spørsmålet mitt
Hei Per, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du var ute etter, når du først kom i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
De hjelper og ordne og kommer med forslag da blir du fornøyd
Hei, Eirik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Finnes lokketilbud der ute, men er ganske mye lureri. Liker at Norges energi viser synlig pris og forbruk og har ikke noen påslag her og der.
Hei Hassan. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
blei lovet en snittpris på 57 årer endte opp med 89 ører.. scam spør du meg. når man avteler en pris sal den semme å blei lovet den prisen unz i 3 månder men når ej ringe inn måtte dei hente samtalelogg å skulle ringe tilbake. men kem som ringer jo en selger å skal gi mej bonus ordninger :\ .
Hei, Øyvind S! Det er beklagelig å høre at du ikke er blitt oppringt av kundebehandler i forbindelse med oppfølging på din sak. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi
God info og hyggelig jente A A..Men lang tid for og få svar på kundeservice.
Hei, Wenche! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt og dessverre lengre besvarelsestid enn ønskelig på kundesenteret. Men det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du kom i kontakt med kundebehandler :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er bra ringet til bakke .men kundeservice og det er bra hver ganger ringet besvarer .og på minside er feil noe kan ikke så på faktura på gamle telefon kan ikke få kode jeg har ny telfon men kode kommet til gamle telfon jeg hadde
Hei, Fariba! Godt å høre du har fått løst problemet i kontakt med vårt kundesenter. Håper at alt er i orden nå med innlogging til MinSide og fakturaoversikt, så er det bare å ta kontakt på telefon 38 10 00 81 om du skulle trenge hjelp til noe angående din strømavtale :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Må jo ha strøm, for å leve i Norge. Tipper de fleste er like dyre.
Hei Ole H. A! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss i denne perioden og setter stort pris på din tilbakemelding! :)
Går raskere en jeg forventer. Lett å snakke med, og ordner opp med en gang.
Hei Renate! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for din gode tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :)
God kundeservice og bra strømavtale. Er det noe jeg lurer på så får jeg raskt svar.
Hei Mona! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi og at du er fornøyd med kundeservicen! Dette setter vi stor pris på! :)
Alltid god service og gode tilbud. God hjelp og god forklaring på hvilke avtaler dere har.
Hei Anne G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss og fornøyd med servicen fra kundesenteret, vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)
Takk for rask og enkel bestilling og svar på alle spm mine
Hei Jovana P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)
Svadasvar fra kundesenter. Bondefanget gjennom en avtale om fast mnd beløp som ikke ble oppjustert.
Hei Johnny! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen! Gjerne benytt vårt kontaktskjema med mer informasjon om denne saken, slik at vi kan bistå med et godt svar og løsning. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Sist ble prisen og abonnement endret uten nevneverdig forvarsel, og det ble stadig dyrere for meg. Denne gangen håper jeg det ikke blir slik, selv om jeg forstår at markedet svinger mere nå, enn sist jeg var kunde hos Dere. Det må ansettes flere dyktige medarbeidere på kundeservice, som utelukkende jobber for at kundene skal være i fokus med best mulig og gunstig strømavle, ingen liten skrift med en hel haug med unntak som vi som kunder IKKE MAKTER å sette oss inn i, og at responstiden på telefonhenvendelser blir betraktelig kortere. Jeg har krysst av "ingen mening" på noen punkter under, og dette skyldes at jeg ikke har mottatt noen faktura fra Dere enda, og kan følgelig ikke uttale meg på de punktene. Håper det jeg skriver følges opp!!
Hei Steinar E! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker og lengre svartid/behandlingstid generelt sett. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fornøyd med min avtale så langt. Men vil følge med på markedet og evnt bytte leverandør senere dersom jeg kan få et bedre tilbud.
Hei Unni! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du hittil er fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard