⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Det tar ALT for lang tid, for å få kontakt

Omtale av  June E

Kan jo bruker uke, for å få svar på spørsmål. God service ja, når en kommer igjennom. Men et ork å ringe dit☹️ Har fått beskjed om å ringe senere, fordi det mye kø. Ikke bra i det heletatt.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, June E! Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundeforholdv

Omtale av  Terje E

Ryddig, og informativ administrasjon av kundeforhold

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Terje E! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dårlig kundesenter og responstid som er svært dårlig

Omtale av  Per

Misfornøyd med hjelp fra kundesenter og responstid samt når man har ventet lenge kan ikke vedkommende svare på spørsmålet mitt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Per, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke fikk den hjelpen du var ute etter, når du først kom i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

super fornøyd

Omtale av  Eirik

De hjelper og ordne og kommer med forslag da blir du fornøyd

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, Eirik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Føler dere er best på pris og service!

Omtale av  Hassan

Finnes lokketilbud der ute, men er ganske mye lureri. Liker at Norges energi viser synlig pris og forbruk og har ikke noen påslag her og der.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Hassan. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

fikk anen pris en lovet

Omtale av  Øyvind S

blei lovet en snittpris på 57 årer endte opp med 89 ører.. scam spør du meg. når man avteler en pris sal den semme å blei lovet den prisen unz i 3 månder men når ej ringe inn måtte dei hente samtalelogg å skulle ringe tilbake. men kem som ringer jo en selger å skal gi mej bonus ordninger :\ .

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, Øyvind S! Det er beklagelig å høre at du ikke er blitt oppringt av kundebehandler i forbindelse med oppfølging på din sak. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd så langt

Omtale av  Wenche

God info og hyggelig jente A A..Men lang tid for og få svar på kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, Wenche! På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt og dessverre lengre besvarelsestid enn ønskelig på kundesenteret. Men det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte når du kom i kontakt med kundebehandler :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Send sms til nytt nummer

Omtale av  Fariba A

Det er bra ringet til bakke .men kundeservice og det er bra hver ganger ringet besvarer .og på minside er feil noe kan ikke så på faktura på gamle telefon kan ikke få kode jeg har ny telfon men kode kommet til gamle telfon jeg hadde

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei, Fariba! Godt å høre du har fått løst problemet i kontakt med vårt kundesenter. Håper at alt er i orden nå med innlogging til MinSide og fakturaoversikt, så er det bare å ta kontakt på telefon 38 10 00 81 om du skulle trenge hjelp til noe angående din strømavtale :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra kundeservice når en kom frem

Omtale av  Ole H. A

Må jo ha strøm, for å leve i Norge. Tipper de fleste er like dyre.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Ole H. A! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss i denne perioden og setter stort pris på din tilbakemelding! :)

Nyttig (0)

Enkelt

Omtale av  Renate

Går raskere en jeg forventer. Lett å snakke med, og ordner opp med en gang.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:29

Hei Renate! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for din gode tilbakemelding, det setter vi stor pris på! :)

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Hyggelig kundeservice og best strømavtale.

Omtale av  Mona

God kundeservice og bra strømavtale. Er det noe jeg lurer på så får jeg raskt svar.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Mona! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi og at du er fornøyd med kundeservicen! Dette setter vi stor pris på! :)

Nyttig (0)

God service, forutsigbart og trygt

Omtale av  Anne G

Alltid god service og gode tilbud. God hjelp og god forklaring på hvilke avtaler dere har.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Anne G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss og fornøyd med servicen fra kundesenteret, vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)

Nyttig (0)

Fantastisk bra service!

Omtale av  Jovana P

Takk for rask og enkel bestilling og svar på alle spm mine

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Jovana P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! :)

Nyttig (0)

Bondefanget

Omtale av  Johnny

Svadasvar fra kundesenter. Bondefanget gjennom en avtale om fast mnd beløp som ikke ble oppjustert.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Johnny! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre om denne opplevelsen! Gjerne benytt vårt kontaktskjema med mer informasjon om denne saken, slik at vi kan bistå med et godt svar og løsning. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

Tidligere dårlig erfaring med Dere!

Omtale av  Steinar E

Sist ble prisen og abonnement endret uten nevneverdig forvarsel, og det ble stadig dyrere for meg. Denne gangen håper jeg det ikke blir slik, selv om jeg forstår at markedet svinger mere nå, enn sist jeg var kunde hos Dere. Det må ansettes flere dyktige medarbeidere på kundeservice, som utelukkende jobber for at kundene skal være i fokus med best mulig og gunstig strømavle, ingen liten skrift med en hel haug med unntak som vi som kunder IKKE MAKTER å sette oss inn i, og at responstiden på telefonhenvendelser blir betraktelig kortere. Jeg har krysst av "ingen mening" på noen punkter under, og dette skyldes at jeg ikke har mottatt noen faktura fra Dere enda, og kan følgelig ikke uttale meg på de punktene. Håper det jeg skriver følges opp!!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Steinar E! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker og lengre svartid/behandlingstid generelt sett. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Som kunde en kort periode, er jeg tilfreds med NorgesEnergi

Omtale av  Unni

Fornøyd med min avtale så langt. Men vil følge med på markedet og evnt bytte leverandør senere dersom jeg kan få et bedre tilbud.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:22

Hei Unni! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og det er flott å høre at du hittil er fornøyd! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Ha en fin dag! Hilsen Bernard

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR