NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Usikker pga. ny kunde hos dere. Vil etterhvert se hvor fornøyd jeg blir.
Hei Berit H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding og håper du blir fornøyd! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Dårlig mobilapp, fungerer ikke, vanskelig å få kontakt med på telefon. Voldsomt mye høyere pris enn forespeilet da avtale ble inngått??
Hei Svein W! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Har spart Strøm på alle mulige måter fikk strømregning på 6500,- Uten støtte. Blir sendt mellom Norgesenergi og Elvia uten hjelp. På grunn,av at jeg har 12 kvm. I garasjen til enkeltmannsforetak, har der en varmovn på 800V.
Hei Tor A. H, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Spørsmål knyttet til kompensasjonsordningen må rettes til den lokale netteieren, da avregning og ansvar for denne er tildelt nettselskapene og ikke kraftleverandørene. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din vedrørende strømutgifter, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Jeg betaler kr 5 i tillegg, mens andre betaler kr 49 i mnd. De er verken bedre eller dårligere enn de andre.
Hei Einar! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på- og takker for din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fikk raskt svar. Gjaldt efaktura og min side. Hyggelig samtale.
Hei Edgar, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Arrogante, svarer ikke på mail og får ikke faktura bare regning. De bør gå seriøst igjennom nettsiden sin og rette opp alle feil. Har vært kunde i mange år, men får beskjed etter innlogging at jeg ikke er kunde der? Ber om nytt passord, men kommer tilbake til innloging. Norges Energi svarer heller ikke på mail.
Hei Ole! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding! Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Følger opp og justerer avtalen til min fordel. Forståelig faktura.
Hei Hans P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Høypris kompensasjonen var basert på en gjennomsnitts pris på 174 øre, men pris for meg hos Norges Energi var 223 øre!
Hei Arne, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Strømprisen har den senere tiden dessverre vært svært høye. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser på avtalen din hos oss. mvh Nina - NorgesEnergi
Prismessig bra, men den personlige siden min burde også kunne vise påløpte strømkostnader i kroner siden sist betalte faktura, ikke bare forbruket i kwt.
Hei Elisabeth, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for tilbakemelding. Vi forstår at dette er en ønskelig funksjon for minside, og tar din tilbakemelding videre. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har sendt flere eposter med oppsigelse, men de lar bare være å bekrefte at de har mottatt dem. Når jeg sa på chatten (med en ansatt i NorgesEnergi), at jeg ville si opp, sa han at jeg måtte ringe, og avsluttet chatten. Å ringe betyr minst en time i telefonkø...
Hei Jeanette, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Kundesenteret har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. mvh Nina - NorgesEnergi
De reklamerer for å være billig, men med sammenligning med andre så er de ikke det. Mange er «billigere» vurdere å bytte strømselskap.
Hei Gøril, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter så skal vi ta en kikk på avtalen din og om vi kan gjøre noen forbedringer. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er stort sett fornøyd og forblir her inntil vidre så lenge de ikke blir dyrere.
Hei Arne! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Uten å informere klart legger de til "strømforsikring", "sparepakke" og "vintertrygghet", for å lure kunden for penger. Styr unna.
Hei Pål, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi skal alltid gi god informasjon om våre fordelsprodukter før disse registreres i avtalen, og jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktene vises også alltid på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ikke ønsker produktene videre. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, kontakt derfor gjerne kundesenteret om du har mulighet. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vil si det er god kundeservice, med bra tilbud. Med prissikring og strøm konto. Kunne vært litt bedre på pris
Hei Martin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser over avtalen din hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi er etter min mening blant de rimeligste om man da også benytter seg av de tilbud man får i tillegg, som for eksempel mobilabonnement:)
Hei Håkon! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dine avtaler hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Må nesten ringe hver dag til at rette opp gebyr på faktura uansett at den er på autogiro. Lager kreditt til 8000kr uten samtykke prøver at få renter av det bare lureri. Dem siger at hvis du sender inn spottpris fra andre leverdører da skal du få den prisen som er lavest,men du må sende dem daglig på grunn av dem ligger stadig høyere en mins 30 leverandører og det tar mange dager at få svar på epost og da blir dette bare lureri. Ikke til at anbefale.
Hei Torgeir, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Selv om du har Avtalegiro er vi likevel pliktige å sende deg fakturadetaljene og du vil derfor motta faktura per post om ikke du oppretter eFaktura. Første faktura er alltid gebyrfri med informasjon om at eFaktura må opprettes for å unngå videre fakturagebyr. Basert på det du skriver antar jeg at du har hatt betalingsløsningen Strømkonto. Dersom du ikke er fornøyd med betalingsløsningen må du gjerne ta kontakt så skal vi selvfølgelig avslutte denne for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi