NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlig og god service, lettlest faktura og app
Hei Terje! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har prøvd å ta kontakt med Norgesrnergi tok mange minutter. Også de lover ting men ikke fullfører . Dårlig service og dyrt selskap
Hei Furman, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har aldri ønsket oss en forsikringsavtale knyttet til strømavtalen vår, men det ser jeg at vi har hatt i åresvis. «Norgespakken» heter den, og navnet skjuler godt at det er en forsikringsavtale vi betaler 2,50kr pr dag for! Jeg skulle like å se hvor mange som er klar over hva dette produktet inneholder! Her i huset har vi vært pensjonister i flere år, vi blir verken arbeidsledige eller permittert. Jeg ser at Forbrukerrådet reagerer på at Norgesenergi selger avtaler der «Norgespakken» er inkludert. Man får den muligens inkludert i en periode, men så koster forsikringen over 900kr i året.Dette er svindel, man skal ikke lures til å kjøpe produkter man ikke trenger. Vi har betalt tusenvis av kroner opp gjennom årene og føler oss svindlet av Norgesenergi. Sjekk regningen, og fjern dette produktet!
Hei Grete, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktet da dette ble registrert i din avtale. Man skal alltid få god informasjon om et produkt før dette registreres, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktet skal også alltid vises på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ønsker å fjerne produktet. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen har vært god for meg i forhold til tidligere strømleverandør inntil des. 2021.over tid er avtalen rimelig brukbar, men framtida vil vise om dette fortsetter Jeg savner en mulighet til å foreta prøveavregning , noe jeg hadde hos forrige leverandør Glittre.
Hei Anne L! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for din tilbakemelding, kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har nå sett meg drittlei på Norgesenergi. Jeg har gjennom mange år vært en lojal kunde av Norgesenergi, og føler nå at denne lojaliteten er grovt utnyttet av Norgesenergi. Med "Topp 5 garanti" måtte jeg siste halvdel i desember 2021 betale 289 øre'/kwt og fikk varsel at kraftprisen fra 7. januar 2022 skulle økes til 369 øre/kwt. 6. januar fikk jeg beskjed om at de trakk dette prisvarslet tilbake. Jeg må da garantert inntil videre betale en snittpris på 289 øre/kwt. "Topp 5-garanti" må garantert være det dyreste. Styr unna Norgesenergi. Med en så høy strømkostnad, fikk jeg heller ingen støtte av Staten for det som var over 128 øre/kwt (bor i Tønsberg). Nettleverandøren kompenserte kun for det mellom 70 øre/kwt og 128 kwt. Strømpris over 128 øre/kwt måtte jeg dekke alt selv. Hadde måneds forbruk i desember 2021 på 1958 kwt for min enebolig. Norgesenergi informerte at staten dekker 55% av strømkostnaden over 70 øre/kWh for desember 2021. Norgesenergi villeder. Det kompenseres kun med 55 % opp til 128 øre/kwt. Resten må kunden betale fra egen lomme. Mvh Rune
Hei Rune, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med avtalen din hos oss. Med avtalen Topp 5-garanti garanterer vi at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. I den senere tiden har strømprisene vært rekordhøye, og selv om vi ønsker å tilby lavest mulig pris har vi også måtte sette opp prisen for våre variable strømavtaler. Vi setter derimot selvfølgelig ned prisene så snart vi har mulighet. Skulle du ønske å endre din avtale til spotprisavtale kan dette enkelt gjøres via minside eller ved å ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Ringte kundeservice for å få svar på spørsmål om siste faktura. I og med at jeg har byttet strømleverandør er muligheten til å logge inn på Min Side ikke tilstede. La igjen mitt telefonnummer for at de skulle ringe tilbake, men etter 4 timer har jeg fremdeles ikke hørt noe. Skuffende...
Hei Tone, Beklager sen tilbakemelding og at du har opplevd vansker med å få tak på oss. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt. Kontakt gjerne vårt kundesenter igjen dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Hverken dyrt eller billig. Kundeservice har et lite forbedringspotensiale.
Hei Torbjørn! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker for at du har gitt oss tilbakemelding, og tar dette med oss videre. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Du får god service og oppdatering,ryddige og forståelsesfulle fakturaer,og en pris som kan konkurere med de fleste.
Hei Frank! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Etter flere undersøkelser så fremstår fortsatt min avtale som en lønnsom løsning for meg 👍
Hei Tone! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Da jeg byttet strømleverandør over til Norges Energi, gikk det greit i begynnelsen. Plutselig fikk jeg et brev at j ikke hadde betalt strøm regningen på 6 mnd. Noe som selvfølgelig ikke stemte. De hadde overført meg, til konto strøm kunde, uten mitt samtykket. Det er da 2 forskjellige konto nr hos de. Differansen er de 2 siste nr i konto nr til Norges Energi. Så, selv om jeg hadde betalt, til det konto nr jeg hadde brukt de første 6 mnd. Sto det da som ubetalt, på den strøm kontoen de påsto j hadde samtykket til. Noe jeg ikke hadde og som de ikke kunne bevise. Her kommer det mest useriøse de presterte, Sender 6 mnd strømregning til Inkasso....Dette til tross for at 4 var allerede betalt til vannlig konto.De fakturert meg videre en mnd for strøm, i leilileiligheten jeg hadde flyttet fra og sagt opp avtalen med de. Jeg klagde direkte til de, og vi var i dialog mens de viste saken var videre sendt til inkasso. Summen av det hele var at det kostet meg over kr 10 000,- Så NEI jeg vil ikke anbefale Norges Energi til noen! Det er en skam at de får holde på slik. Jeg har hørt om 3 andre personer som har opplevd tilsvarende med dette selskapet. Det skal sies, jeg bodde på under 30kv..og betalte fast kr 1100,- i 2018 NEI Dette skulle ikke vært lov og drive business slik de gjør! Cathrine G.
Hei Catherine, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvsagt ikke. Dersom man har Strømkonto i avtalen vil man motta separat faktura for Strømkonto med betalingsinformasjon. Dersom eFaktura ikke er opprettet vil faktura sendes per post til fakturaadresse. Man skal også motta påminnelse om forfalt faktura dersom vi ikke har mottatt innbetaling til forfall. Om vi mottar innbetaling til feil kontonummer vil systemet automatisk tilbakeføre beløpet ila få dager. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, ta derfor gjerne kontakt igjen med vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Rask kundeservice. 1 bonustime pr døgn, og generelt en avtale jeg vil anbefale på det sterkeste
Hei Mastrix! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker.
Er veldig fornøyd med NorgesEnergi og føler de gjør det best mulig for meg.
Hei Aslaug! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
De overkjører en på telefon ,, blir snakka trill rundt. Lyver, og holder ikke priser
Hei Elin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Kundebehandlere forstår ikke hva jeg spør om. Anbefaler sesongpris og prissikring for anlegg som har et forbruk på 2kw per mnd.
Hei Jan M. S! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
NorgesEnergi ansetter konsulenter til å kun sitte å lure personer inn på limpinnen med organisasjonsnummer privat strøm du ikke får utgiftsført i regnskap og nå som strømprisene går i været står man med skjegget i postkassen de tar ikke telefonen en gang
Hei Jan V! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
Dyktig og i møte kommende saks behandler😊👍. Saksbehandler var veldig dyktig og forklarte meg vedrørende spot pris og variabel strøm avtale. Og informerte også om mobil avtale, jeg valgte å flytte våre mobil tenester over til Norges energi. Da jeg har prøvd i noen år å gå over til andre strøm leverandører, så ble jeg så skuffet over hva de lovet og ikke holdt, så jeg gikk tilbke til Norges Energi, og der har jeg tenkt å være.
Hei Helge! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.