⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Dårlig info om strømpriser

Omtale av  Adabrinchmanngmailcom

Har en avtale som enkelmannsforetak som ikke eksisterer lenger. Pris på strøm er ikke det billigste i markedet og jeg vurderer å skifte.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Adabrinchmanngmailcom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Topp pris og kundeservice!

Omtale av  Liv

Har ingenting å utsette på NorgesEnergi. Jeg får veldig god kontroll på forbruket mitt og avtalen min på «Min side», og kundeservicen er også upåklagelig. Anbefales!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kontakt med Norgesenergi

Omtale av  Liv F

Umulig å få kontakt med selskapet på tlf og mail da jeg vil vite hva avtalevilkår for strømproduktet Gul Elkjøpspot betyr.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Liv F! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Til informasjon har Gul Elkjøpspot spotpris på strømmen du bruker + kr 29/mnd i fastbeløp + påslag 5,99 øre/kWh. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Styr unna

Omtale av  Bamu

Anbefales ikke, de tar ikke telefon, svarer ikke mail eller chatt. Ble forbanna og sa opp norgesenergi, men gjett hvem som ringte dagen etterpå, joda det var norgesenergi, de er skyldig oss penger fra strømkontoen, men de klarer f.. Ikke betale det ut

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Bamu! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Dårlig App

Omtale av  Siv

Min side har absolutt forbedringspotensiale.Opplever å bli kastet ut og må logge meg på igjen bare jeg trykker på en fane.Grafen over forbruk er også uoversiktlig.Hadde Fjordkaft før og der kunne man se hva i % man hadde brukt strøm på.Men vil jo gjerne ha den billigste avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Siv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi jobber hver dag med å forbedre Min Side og kom med en oppdatering av Min Side over nyttår. Vi håper den nye Min Side lever bedre opp til forventningene da man nå har full oversikt over forbruk ned på timesbasis. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lurt til bedriftsavtale

Omtale av  Daniel

Dersom man oppretter enkeltpersonsforetak er de raske med å slå på tråden med lokketilbud. Disse er dyre og vanskelige å komme seg ut av. Burde tatt et Google-søk før jeg tegnet avtale. Det burde alle andre gjøre også. Dette har de holdt på med i åresvis

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:16

Hei Daniel! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Helt ok

Omtale av  Per

Ikke blant de dyreste og ikke blant de aller aller billigste. De er litt treige med svar på prismatch

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Per! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Føler oss lurt

Omtale av  Berit

Trodde vi hadde spottavtale.virker som om vi har blitt overført til variabel avtale uten å ha fått beskjed om det.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Berit! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 sånn at vi får undersøke avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

ekstremt dårlig kundeservice

Omtale av  Amir

Helt forferdelig kundeservice. Det er , rett og slett, ikke mulig å komme i kontakt med dem. Jerg har vart deres kunde i mer enn 10 år og første gang jeg skulle snakke med dem for et par dager siden var en ubeskrivelig dårlig opplevelse, har ventet i en time på linje og ble nødt til å høre " ..du er ikke som de andre.." hundrevis av ganger, samme sang om og om igjen. "Tast 1 " hvis du vil at de ringer deg tilbake, fungerte ikke , ingen e-mail adresse å finne på nettsiden deres , helt forferdelig. Ikke mulig å åpne fakturaer , omtrent ingenting fungerer verken på nettsiden deres elle kundetelefon. Jeg byttet til en annen leverandør samme dag, og jeg fraråder sterk alle til å bli kunde hos Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Amir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. eg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Bra service

Omtale av  Stef

Meget hyggelig konsulent! Kunnskapsrik og ærlig ….

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Stef! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Dere ligger inn forsikringer og annet i avtaler uten at kunden vet om det og tar betaling for det

Omtale av  Øyvind

Har prøvd og ringe dere, har sittet en time i kø, prøver du chat funksjonen kommer du til med en gang, men de folka der kan ikke hjelpe deg, ber deg bare ringe, så da blir det tlf kø venting.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Øyvind! Hei xxx! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager lang ventetid i våre kanaler. Kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter grunnet den store pågangen, noe som dessverre har ført til en lenger svartid enn vi ønsker å tilby deg som kunde. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (2)

Fornøyd

Omtale av  John

Garantere prisnivået å være blant de 10 beste på pris til enhver tid...

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei John! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Strømabbonoment

Omtale av  Kenneth G

Elendig 3.5t med samme sang uten å nå kundeservice…funksjonen tilbakering fungerte ikke…snakket med en operatør til slutt..utrykte fortvilelse ang.abbonoment på feil måler..dagen etter får jeg melding om at strømabbonoment nok en gang er satt på feil måler, etter at jeg gjentatte ganger ga beskjed om hvilken måler abbonoment skulle stå på…helt fullstendig uforståelig! Norges energi må rydde opp i tekniske problemer og øke bemanning på kundeservice!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Kenneth G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker, samt at ventetiden i våre kanaler har vært mye høyere enn vi ønsker å tilby kundene våre. Håper denne saken løste seg for deg! Viss ikke kan du gjerne sende en henvendelse til vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 38 10 00 80 sånn at vi får sett på saken på nytt. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Rimelig

Omtale av  Cathrine

Jeg er fornøyd med Norgesenergi. Synes bare det er så rart at kalkylene , avlesing pr.døgn,er såå like når jeg slår av ovn og fyrer med ved,eller ikke er hjemme og en ovn står på. Om jeg ikke vaskerklær eller ikke er toppene på tider jeg ikke bruker mye strøm og lave når jeg faktisk bruker litt. Merkelig!! Denne appen som heter "Forbruk" kunne vært forklart bedre.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Cathrine! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi! Når det gjelder forbruk er det netteier som er ansvarlig for å lese av måleren din og sende avlesninger videre til Elhub som igjen blir lagt inn på Min Side på vår hjemmeside. Dersom det er uregelemessigheter eller man har spørsmål om de avlesninger som er gjort må man ta kontakt med netteier. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (1)

grei nok

Omtale av  Jan E. P

gjør så at kundene kanskje får den billigste energien på sikt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Jan E. P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Underbemannet kundeservice

Omtale av  Nils

Man må ha god tid og god tålmodighet. Passer for pensjonister. Godt nytt år

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Nils! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR