NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en avtale som enkelmannsforetak som ikke eksisterer lenger. Pris på strøm er ikke det billigste i markedet og jeg vurderer å skifte.
Hei Adabrinchmanngmailcom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har ingenting å utsette på NorgesEnergi. Jeg får veldig god kontroll på forbruket mitt og avtalen min på «Min side», og kundeservicen er også upåklagelig. Anbefales!
Hei Liv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Umulig å få kontakt med selskapet på tlf og mail da jeg vil vite hva avtalevilkår for strømproduktet Gul Elkjøpspot betyr.
Hei Liv F! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Til informasjon har Gul Elkjøpspot spotpris på strømmen du bruker + kr 29/mnd i fastbeløp + påslag 5,99 øre/kWh. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Anbefales ikke, de tar ikke telefon, svarer ikke mail eller chatt. Ble forbanna og sa opp norgesenergi, men gjett hvem som ringte dagen etterpå, joda det var norgesenergi, de er skyldig oss penger fra strømkontoen, men de klarer f.. Ikke betale det ut
Hei Bamu! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Min side har absolutt forbedringspotensiale.Opplever å bli kastet ut og må logge meg på igjen bare jeg trykker på en fane.Grafen over forbruk er også uoversiktlig.Hadde Fjordkaft før og der kunne man se hva i % man hadde brukt strøm på.Men vil jo gjerne ha den billigste avtalen.
Hei Siv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi jobber hver dag med å forbedre Min Side og kom med en oppdatering av Min Side over nyttår. Vi håper den nye Min Side lever bedre opp til forventningene da man nå har full oversikt over forbruk ned på timesbasis. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dersom man oppretter enkeltpersonsforetak er de raske med å slå på tråden med lokketilbud. Disse er dyre og vanskelige å komme seg ut av. Burde tatt et Google-søk før jeg tegnet avtale. Det burde alle andre gjøre også. Dette har de holdt på med i åresvis
Hei Daniel! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
Ikke blant de dyreste og ikke blant de aller aller billigste. De er litt treige med svar på prismatch
Hei Per! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Trodde vi hadde spottavtale.virker som om vi har blitt overført til variabel avtale uten å ha fått beskjed om det.
Hei Berit! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Jeg håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 sånn at vi får undersøke avtalen din. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Helt forferdelig kundeservice. Det er , rett og slett, ikke mulig å komme i kontakt med dem. Jerg har vart deres kunde i mer enn 10 år og første gang jeg skulle snakke med dem for et par dager siden var en ubeskrivelig dårlig opplevelse, har ventet i en time på linje og ble nødt til å høre " ..du er ikke som de andre.." hundrevis av ganger, samme sang om og om igjen. "Tast 1 " hvis du vil at de ringer deg tilbake, fungerte ikke , ingen e-mail adresse å finne på nettsiden deres , helt forferdelig. Ikke mulig å åpne fakturaer , omtrent ingenting fungerer verken på nettsiden deres elle kundetelefon. Jeg byttet til en annen leverandør samme dag, og jeg fraråder sterk alle til å bli kunde hos Norgesenergi.
Hei Amir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. eg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi
Meget hyggelig konsulent! Kunnskapsrik og ærlig ….
Hei Stef! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi
Har prøvd og ringe dere, har sittet en time i kø, prøver du chat funksjonen kommer du til med en gang, men de folka der kan ikke hjelpe deg, ber deg bare ringe, så da blir det tlf kø venting.
Hei Øyvind! Hei xxx! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager lang ventetid i våre kanaler. Kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter grunnet den store pågangen, noe som dessverre har ført til en lenger svartid enn vi ønsker å tilby deg som kunde. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Garantere prisnivået å være blant de 10 beste på pris til enhver tid...
Hei John! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Elendig 3.5t med samme sang uten å nå kundeservice…funksjonen tilbakering fungerte ikke…snakket med en operatør til slutt..utrykte fortvilelse ang.abbonoment på feil måler..dagen etter får jeg melding om at strømabbonoment nok en gang er satt på feil måler, etter at jeg gjentatte ganger ga beskjed om hvilken måler abbonoment skulle stå på…helt fullstendig uforståelig! Norges energi må rydde opp i tekniske problemer og øke bemanning på kundeservice!
Hei Kenneth G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker, samt at ventetiden i våre kanaler har vært mye høyere enn vi ønsker å tilby kundene våre. Håper denne saken løste seg for deg! Viss ikke kan du gjerne sende en henvendelse til vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 38 10 00 80 sånn at vi får sett på saken på nytt. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg er fornøyd med Norgesenergi. Synes bare det er så rart at kalkylene , avlesing pr.døgn,er såå like når jeg slår av ovn og fyrer med ved,eller ikke er hjemme og en ovn står på. Om jeg ikke vaskerklær eller ikke er toppene på tider jeg ikke bruker mye strøm og lave når jeg faktisk bruker litt. Merkelig!! Denne appen som heter "Forbruk" kunne vært forklart bedre.
Hei Cathrine! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi! Når det gjelder forbruk er det netteier som er ansvarlig for å lese av måleren din og sende avlesninger videre til Elhub som igjen blir lagt inn på Min Side på vår hjemmeside. Dersom det er uregelemessigheter eller man har spørsmål om de avlesninger som er gjort må man ta kontakt med netteier. Mvh Anna, NorgesEnergi
gjør så at kundene kanskje får den billigste energien på sikt
Hei Jan E. P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Man må ha god tid og god tålmodighet. Passer for pensjonister. Godt nytt år
Hei Nils! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi