NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ved å betale en jevn pris gjennom året blir det små svingninger i regningene. Kun justeringer.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg var i kontakt angående strømavtalen min,fikk da et tilbud på mobilabb.som jeg ble fornøyd med.
Hei Bjørg, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilavtalen du fikk hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Ble ringt av selger 5/10 som lovet meg 89 øre kwt fastpris for oktober. Fikk feil regning 125 øre kwt.. Ringte inn 8/11 fikk beskjed om at det kom reduksjon på neste faktura. Tenkte ok. De spurte også om jeg ville ha fastpris for nov/des på 135 øre kwt. Jeg spør "hvis jeg tar det, står jeg da fritt til å bytte selskap uten noen ekstra kostnader dersom spotprisen endrer seg? Ja helt klart, var svaret. Så ringte jeg 10/11 og spurte om avtalen var satt igang? Nei, ok da vil Jeg kansellere. Ok det var greit. Så får jeg mail. Du hadde ikke tegnet fastpris avtale i oktober. Du har også takket ja til fastpris for november/desember.(koster alt mellomlegg i 2 mndr dersom du skal si opp. Angret gjelder ikke på fastpris avtalen) Jeg ringer inn og spør. Kundeservice fornekter alle samtaler osv på tross av at jeg sender bildemail med de aktuelle datoer. Så nå er jeg låst til 135 øre kwt. (klager ikke på prisen, men kundebehandling, ljuging og dårlig info) Heretter blir alt av strømavtaler tatt opp og skrifltlg. God erfaring tidligere med norgesenerigi. Kommer ikke til å bruke selskapet i fremtiden eller anbefalle andre det.
Hei, Dette ønsker vi selvfølgelig gjerne å undersøke nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Det går bare ikke ann!! 500 kr i bruddgebyr. Så Frekt!! Hadde jeg vært klar over at det var kostnader ved oppsugelse cille jeg ALDRI gjort en avtale med nirges energi!!
Hei Ellen, Dersom du har hatt en avtaleperiode hos oss skal du alltid mottat god informasjon om dette ved innsalg. Skulle man velge å avslutte avtalen før avtaleperioden er over vil man dessverre motta et bruddgebyr tilsvarende rabatten du mottok. Skulle du være usikker på hvorfor du har mottatt bruddgebyr må du gjerne kontakte vårt kundesenter for nærmere informsajon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært kunde i 4 år. Kontaktet dem i September og ønsket et bedre tilbud på grunn av høye strømpriser. Snakket med en hyggelig mann som kunne tilby meg en avtale som het "Sesongpris" med fastpris på 70-75 øre/ Kw. frem til 31. april. Jeg bekreftet dette tilbudet pr SMS. Etter 6 uker var jeg inne på siden min, og stor var min overraskelse at jeg fremdeles stod oppført med Spotpris. På chat ble det informert følgende: Vi har oppdaget at det i enkelte tilfeller i den perioden kan ha blitt gitt feil informasjon vedørende pris" Jeg ringte dagen etter og de kunne bare beklage, ikke hadde de endret avtalen min og kunne kun tilby meg 75 øre/kw for november. Det skulle liksom være et plaster på såret. Jeg kunne skiftet strømselskap på et mye tidligere tidspunkt og kanskje fått en god fastpris, men det toget er nå gått. Norges Energi har ikke vært villige til å ordne opp i denne saken, tross telefoner og mail. Jeg har nå skiftet over til annet selskap. Vil bare advare alle om denne USERIØSE strømleverandøren, trodde det faktisk ikke var mulig. Jeg er sjokkert at avtalen ikke har noen verdi.
Hei, Vi har dessverre blitt gjort oppmerksom på at det har oppstått en feil hvor selger har oppgitt feil pris ved innsalg. Vi har full forståelse for at du er frustrert og skuffet, og beklager at feilen har oppstått. Vi har tett oppføging med salgsavedlingen slik at dette ikke oppstår igjen. Vi har som nevnt dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på avtalen din hos oss, men du vil selvfølgelig få informert pris for november slik du er informert om ved kontakt med vårt kundesenter. Skulle noe fremdeles være uklart må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært fornøyd med Norges Energi men vil gjøre erfaringer med et annet selskap , som går på pris
Må alltid bytte til andre for å få introduksjonstilbudene
Hei Ole, Vi har dessverre ikke anledning til å gi deg som allerede er kunde hos oss våre introduksjonstilbud. Vi setter derimot selvfølgelig stor pris på våre eksisterende kunder, og det er derfor vi gir muligheten til at man kan få 500,- kr i rabatt dersom man verver en venn. Vi har også nylig lansert Bonustimen, der vi spanderer en time strøm for hver dag. Du kan lese mer om det her:https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Ekstremt dyr avtale, ingen prismatch som innfris og elendig kundeservice. Styr unna!
Hei Madeleine, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Når det gjelder Prismatch har vi endret våre prismatchvilkår, men det er fremdeles mange gode strømavtaler som kan matches. Du kan lese mer om våre vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Skulle du finne en avtale du ønsker å matche, kan du enkelt sende inn forespørsel via MinSide. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg fikk ordnet kjapt bonusavtalen som ikke hadde gått gjennom på SMS og e-Mail.
Hei Catherine, Så godt at du fikk registrert Bonustimen hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært fornøyd bl.a på grunn av ganske lav pris. Når NE ikke har vært konkurransedyktige på pris har det vært lett å prismatche og med et årsforbruk på 40000kw har det gitt en besparing på drøye 1000 kr i mnd.
Hei Eva, Så hyggelig at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, samt vårt tilbud om Prismatch! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi
Hyggelig og hjelpsom kundeservice, fant effektive løsninger
Hei Gunnvor, Så flott å høre at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Hel heten med pris og nettleie på samme faktura. Oversiktlige grafer å kan sjekke med letthet alt via nett.
Hei Lars! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen eg hyggelig kommentar! Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg er så fornøyd med Norges energi! De er alltid så snille og høflige. Hjelper til med hver eneste problemstilling jeg har. God kvalitet og oversikt har de også. Her blir jeg nok kunde i lang tid :-)
Hei Tonje H! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
Prisen er kanskje ok, men det er vanskelig å se detaljer for avtalen jeg har (påslag pr kwh og månedspris). Det som kanskje er det kjedeligste er at appen ikke fungerer. Dette er noe man forventer skal fungere.
Hei Strøminteressert! Det er utrolig leit å høre at du syns det er vanskelig å finne detaljer for din avtale hos oss. Du kan finne oversikt over avtalen din på Min Side, samt at detaljer er oppgitt på faktura. App som lastes ned via App Store og Google Play gjelder for kunder med mobilabonnement hos oss. Vi har også en app for strøm, men denne er dessverre ikke tilgjengelig via disse kanalene enda. App for strøm kan lastes ned via minside når du har logget inn via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned app øverst på skjermen. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar den med oss videre. Mvh Anna, NorgesEnergi.
med alt som har skjedd med mitt strøm abonnement hos Norges energi, så ville æ ikke anbefalt det til noen. forhåpentligvis klare Norges energi å ordne opp i problemet så jeg kan få tilbake et mer positivt syn. var veldig fornøyd før med avtalen.
Hei John! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hjelper deg med å velge rett avtale for deg og har god kundeservice på tlf, uten for lange køer.
Hei Kristine! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått via vårt kundesenter! Det er viktig for oss at du føler du har best avtale tilpasset ditt forbruk. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Mvh Nina - NorgesEnergi