NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt hva greit å veldig go forklart ellers en hyggelig samtale Fikk inntrykk av at jeg som kunde skulle bli tatt vare på.
Hei Svein, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i samtale med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi
The worst customer service i have encountered!! i have called numerous times regarding an invoice and every time i was assured that they will fix the problem. 1 month later the problem is still not fixed!!! not counting the time i wasted waiting in the line to talk to them. nobody ever answers!!! How is this company still allowed to function and deliver services to obviously a long list of unhappy clients???
Hi Andrea! It is unfortunate to hear that you didn`t get the help you needed regarding your invoice, and I am sorry that you had trubble reaching us. I hope you have the oppertunety to contact us again so that we can help you with your invoice. Please contact us per phone: 38 10 00 80. Best regards, Nina - NorgesEnergi
Har blant annet Elkjøp som tilbyr rabatter på forskjellige produkter man kjøper fra dem hvis man velger NorgesEnergi som strøm leverandør. Vær obs jeg fikk alle tilleggsprodukter på strømavtalen uten å bli informert om dette.
Hei Bernt, Det stemmer at NorgesEnergi har samarbeid med Elkjøp og man kan da få ulike rabatter som følge av avtaleinngåelse eller som eksisterende kunde. Man skal derimot selvfølgelig alltid få god informasjon både skriftlig og muntlig dersom man får med fordelsprodukter i avtalen. Dersom du ikke har fått god informasjon håper jeg du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får tatt saken videre. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vært kunde i 18,5 år. Ville aldri byttet til andre strømleverandører.
Hei Wenche! Vi setter stor pris på lojale kunder, takk for at du fremdeles velger NorgesEnergi som din strømleverandør! Ha en fortsatt god høst, Mvh Nina - NorgesEnergi
Ok med god kundeservice . Enkelt å bruke , informativt
Hei Frank! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er oversiktlige fakturaer, og ryddig leveranse
Hei Finn! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen samt fakturaoversikten vår! Ha en fortsatt fin høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt dette før og var fornøyd med dette. Derfor valgte jeg dette igjen. God service
Hei Vigsis! Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd med din strømavtale hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt av NorgesEnergi for de hadde gunstig avtale, som var gunstig på det tidspunktet. 5 dager etter inngått kontrakt ble prisen økt med 86%. Jeg ble i salgsprosessen lovet 14 dagers forvarsel før prisendring. Tegnet kontrakt 22.9 og pris justert 27.9, som et langt unna 14 dagers varsel. Ble noe seinere oppringt av callsenter som bekreftet at jeg skulle mottatt SMS eller Mail vedr prisjustering. Da jeg idag kontaktet NorgesEnergi ble det fortalt at det blir lagt ut deres webside. Jeg oppfatter NorgesEnergi som useriøse leverandører og vil formidle dette til instanser som ser på slike forhold.Samtidig kan nevnes at jeg forsøkte å sjekke avtale ved å gå inn på min side i tiden etter kontraktsinngåelse, uten hell.
Hei Leif N, Det er leit å høre du ikke er fornøyd med strømavtalen din. Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt. Ønsker gjerne undersøke hvilken strømavtale du har og har blitt loved samt sjekke om det er en avtale som vil være rimeligere for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080. Vi er tilgjengelig alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg skal aldri ha med NorgesEnergi å gjøre igjen. NorgesEnergi svindler kundene sine gjennom at selgerne deres lover ting som ikke stemmer med det NorgesEnergi tilbyr, og som NorgesEnergi dermed nekter å levere. Dette oppdager man ikke før regningen kommer og alt som ble avtalt er utelatt. De unnskylder dette med at det eksternt innleide selgere som de ikke har kontroll på, og eneste løsningen deres er at de kan 'levere inn en klage for å unngå at det skjer igjen' - med andre ord helt unyttig for den kunden det skjer med. De nekter også å følge våre (kundenes) GDPR-rettigheter og utlevere opptaket av samtalen med selger. Det er også for uklart på sidene deres hva som er inkludert i abonnementet (hva man må betale ekstra for). Forferdelig kundeservice. Det kan ta dager å få tak i dem, og når de først svarer hjelper det ikke at de alltid er hyggelige, for det tar svært mye masing å få den hjelpen man trenger. For meg krevde det 6 uker masing og på slutten et par heftige reprimander for å få informasjonen jeg har krav på. De ringer ikke tilbake når de sier de skal undersøke noe og ringe igjen (skjedde tre ganger).
Hei Tor, Det er svært beklagelig å høre at du er blitt utsatt for en dårlig opplevelse med oss, slik skal det absolutt ikke være. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon. Dersom du har fått feil eller mangel på informasjon, vil vi gjerne ta dette videre og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en henvendelse gjennom kontaktskjema her: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Du kan gjerne henvise henvendelsen til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Topp 5 prisgarantee er lett å forstå. Men, mulige fordeler med «spotpris» er ikke lett å forstå. Det er heller ikke «fastpris». Så jeg vet fremdeles ikke om det er gunstig for meg å gå for spotpris, fadtpris, eller begge deler.
Hei Andrew! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er forståelig at strøm og ulike strømavtaler kan være forvirrende. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38100080 så kan vi undersøke om du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Vi er tilgjengelig på telefon alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Her bare gode erfaringer så langt, får god veiledning og ikke minst at dere holder hva dere annonserer i forhold til pris/konkurransen. Litt lange ventetider på telefon, men det meste kan,ordnes på hjemmesiden så da erdet en jobb med at flere bruker den.
Hei Paal! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Mvh Kate, NorgesEnergi
Fikk god hjelp til å løse mine problemer. Alt ble ordnet lett over telefon.
Hei Turid! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Din tilbakemelding betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg føler å bli lurt. Har ingen mulighet å kontrollere prisen
Hei Steinar, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være bedre for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080 så kan vi undersøke din strømavtale. Vi er tilgjengelig alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Grei pris. Manglende detaljer om forbruk på faktura i nettbank.
Hei Gerid A. M! Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Husk at du også kan logge inn på Min Side gjennom hjemmesiden vår for full oversikt over dine faktura og strømforbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg takket ja til fastpris på strømmen og de virket bra og seriøse i starten, helt til jeg fant ut at de hadde lagt på masse ekstra avtaler som jeg aldri takket ja til. Fastprisen visste seg plutselig å være strømkonto og nå sitter jeg med masse gjeld som de har lagt på meg fordi de fakturerte feil pris! De sendte også informasjon om en helt annen kunde til meg på mail. Når jeg prøvde å spørre om dokumentasjon på at jeg har takket ja til disse avtalene så sluttet de å svare.
Hei Yrja! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi. Det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg betaler en hvis sum hver mnd, og da vet jeg hver mnd hva jeg skal betale. Veldig fornøyd med den ordningen.
Hei Aina J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.