NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trekker 59 kr pr mnd i gebyr og fårr papirgebyr uansett hva jeg gjør. Møkka selskap.
Hei Sigbjørn M! Faktura blir sendt per post så fremt man som kunde ikke har opprettet eFaktura og får faktura tilsendt sin nettbank. Papirfaktura har fakturagebyr på kr 59,-. Gjerneta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] dersom du ønsker at vi skal undersøke hva som har skjedd. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fakturaen er bra, men jeg har prøvd fastpris. Den ble dyrere en variabelpris.
Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyed med fakturaoppsett fra oss. Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God kundeservice og er til å stole på. Ringer deg gjerne opp for å gi best mulig service og er løsningsorientert.
Hei Inger L! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har hatt topp 10 garanti, som absolutt ikke er en garanti for topp 10, da det er norgesenergi som bestemmer hvem avtalen sammenlignes med. Men kan skylde på meg selv for å ikke ha sjekket ut bedre. Det som er mer kritikkverdig er kundeservicen. Fikk plutselig en del tilleggstjenester, som var svært vanskelig å si opp. I tillegg har jeg vært sperret ute fra minside i lang tid, og kundeservice har ikke akkurat vært til god hjelp for å fikse opp det. Naturligvis, fordi jeg ville sjekke strømprisen min, som ligger ca 30 øre over sporpris. Har byttet nå.
Hei Sofie! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd. Kundesenteret har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har vært kunde hos NorgesEnergi i mange år. Her har jeg god oversikt over forbruk og avgifter. Veldig fornøyd med deres strømkonto-løsning, og de er flinke til å holde kundene informert om hva som skjer i markedet.
Hei Thor! Så fint at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Forutsigbar,. Endrar ikke på betingelsene undervegs
Hei John S! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har hatt Norges Energi i mange år og har alltid fått god hjelp og oppklarende svar når det er noe som er uklart.
Hei Jorn K! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi
God nformasjon og veiledning på mine spørsmål.Fikk også tilbud på mobiltelefon
Hei Sverre, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i samtale med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med! Mvh Nina - NorgesEnergi
Godt å ha disse i ryggen om man vil ha billig strøm og god kundeservice. Takk!!
Hei Glenn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Hos NorgesEnergi får du en god pris og veldig god service på kundeservice!
Hei Lilly, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt flott høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Ringt NorgesEnergi to ganger uten å komme gjennom, har lagt igjen tlf.nr. begge gangene da tjenesten gir beskjed om å ringe meg når de blir ledig. Fortsatt er det ingen som har ringt. Har forsøkt med 1. mnd mellomrom. Jeg har Avtalegiro, men de fortsetter å trekke meg 59 kr i fakturagebyr. Fakturer meg også for 100% fornybar energi, kr 59,70 pr. mnd, noe som er helt unødvendig, kun en annen måte å lure kunden. De trekker også kr 49,- i fastbeløp. Benytter meg av avtalen som heter "Spotpris". Så i stedet for å betale kr 49,- som de reklamerer med, ender jeg med å betale kr 167,70 i faste utgifter. Siden jeg heller ikke oppnår kontakt, tenker jeg bare en ting, styr unna og velg et annet selskap, det skal jeg.
Hei Jørnole, Jeg beklager at du har hatt vansker med å få tak på oss. Man skal alltid bli oppringt dersom man legger igjen telefonnummer, så jeg er dessverre usikker på hvorfor dette eventuelt ikke har skjedd i ditt tilfelle. Beklager derfor dersom en feil har oppstått. Selv om du har Avtalegiro hos oss er vi pliktige til å sende deg fakturaspesifikasjoner. Dersom du ikke oppretter eFaktura vil faktura sendes per post og da med fakturagebyr. Opprett gjerne eFaktura i din nettbank så unngår du fakturagebyr ved neste fakturautsendelse. Avtalen Spotpris har et fast månedlig beløp kr 49,-. I tillegg har man mulighet til å ha ulike fordelsprodukter hos oss. Disse er helt valgfrie og uten binding og skal alltid opplyses om ved innsalg. Dersom du har fordelsprodukter hos oss som du ikke ønsker vil vi selvfølgelig fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne igjen per tlf: 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg med dette. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Opplysning av andre tilbud.har svart på det jeg er fornøyd med
Hei Anne, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Gode forslag til endringer, bra informasjonsflyt. God erfaring med strømkonto, ingen overraskelser underveis.
Hei Roger, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en fortsatt god høst. mvh Nina - NorgesEnergi
De har lagt på produkter jeg ikke har bestilt som forsikringsavtale og sparepakke. Små beløp som 49,- blir ikke alltid oppdaget med en gang. Føler meg lurt.
Hei Line, Det er beklagelig å høre at du føler deg lurt - det ønsker vi selvsagt ikke. Våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon når produktene registreres i avtalen. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bor på 30m2, og er førnøgd med spotprisavtalen. Følger stot seett markedet. Mulig å utsette regning om en vil.
Hei Ahmed, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Bra nettsider og app. Enkelt å finne frem. Har prismatch og opp til meg hvor aktiv jeg er for å sikre eller endre.
Hei Frank! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi