⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Dyrt gebyr

Omtale av  Sigbjørn M

Trekker 59 kr pr mnd i gebyr og fårr papirgebyr uansett hva jeg gjør. Møkka selskap.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:09

Hei Sigbjørn M! Faktura blir sendt per post så fremt man som kunde ikke har opprettet eFaktura og får faktura tilsendt sin nettbank. Papirfaktura har fakturagebyr på kr 59,-. Gjerneta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] dersom du ønsker at vi skal undersøke hva som har skjedd. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Fakturaen er ryddig med oversikt forbruk siste 2 årene

Omtale av  Odd

Fakturaen er bra, men jeg har prøvd fastpris. Den ble dyrere en variabelpris.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyed med fakturaoppsett fra oss. Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Forutsigbarhet og behjelpelig.

Omtale av  Inger L

God kundeservice og er til å stole på. Ringer deg gjerne opp for å gi best mulig service og er løsningsorientert.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Inger L! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Dyrt og elendig kundeservice

Omtale av  Sofie

Har hatt topp 10 garanti, som absolutt ikke er en garanti for topp 10, da det er norgesenergi som bestemmer hvem avtalen sammenlignes med. Men kan skylde på meg selv for å ikke ha sjekket ut bedre. Det som er mer kritikkverdig er kundeservicen. Fikk plutselig en del tilleggstjenester, som var svært vanskelig å si opp. I tillegg har jeg vært sperret ute fra minside i lang tid, og kundeservice har ikke akkurat vært til god hjelp for å fikse opp det. Naturligvis, fordi jeg ville sjekke strømprisen min, som ligger ca 30 øre over sporpris. Har byttet nå.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Sofie! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd. Kundesenteret har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

God oversikt med NorgesEnergi

Omtale av  Thor

Har vært kunde hos NorgesEnergi i mange år. Her har jeg god oversikt over forbruk og avgifter. Veldig fornøyd med deres strømkonto-løsning, og de er flinke til å holde kundene informert om hva som skjer i markedet.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Thor! Så fint at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Holder det de lover

Omtale av  John S

Forutsigbar,. Endrar ikke på betingelsene undervegs

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei John S! Takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Jorn K

Har hatt Norges Energi i mange år og har alltid fått god hjelp og oppklarende svar når det er noe som er uklart.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Jorn K! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God informasjon

Omtale av  Sverre

God nformasjon og veiledning på mine spørsmål.Fikk også tilbud på mobiltelefon

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Sverre, Så hyggelig å høre at du var fornøyd med hjelpen du fikk i samtale med vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kunne hjelpe deg med! Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Glenn

Godt å ha disse i ryggen om man vil ha billig strøm og god kundeservice. Takk!!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Glenn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Lilly

Hos NorgesEnergi får du en god pris og veldig god service på kundeservice!

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Lilly, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt flott høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Lurer kunden

Omtale av  Jørnole

Ringt NorgesEnergi to ganger uten å komme gjennom, har lagt igjen tlf.nr. begge gangene da tjenesten gir beskjed om å ringe meg når de blir ledig. Fortsatt er det ingen som har ringt. Har forsøkt med 1. mnd mellomrom. Jeg har Avtalegiro, men de fortsetter å trekke meg 59 kr i fakturagebyr. Fakturer meg også for 100% fornybar energi, kr 59,70 pr. mnd, noe som er helt unødvendig, kun en annen måte å lure kunden. De trekker også kr 49,- i fastbeløp. Benytter meg av avtalen som heter "Spotpris". Så i stedet for å betale kr 49,- som de reklamerer med, ender jeg med å betale kr 167,70 i faste utgifter. Siden jeg heller ikke oppnår kontakt, tenker jeg bare en ting, styr unna og velg et annet selskap, det skal jeg.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Jørnole, Jeg beklager at du har hatt vansker med å få tak på oss. Man skal alltid bli oppringt dersom man legger igjen telefonnummer, så jeg er dessverre usikker på hvorfor dette eventuelt ikke har skjedd i ditt tilfelle. Beklager derfor dersom en feil har oppstått. Selv om du har Avtalegiro hos oss er vi pliktige til å sende deg fakturaspesifikasjoner. Dersom du ikke oppretter eFaktura vil faktura sendes per post og da med fakturagebyr. Opprett gjerne eFaktura i din nettbank så unngår du fakturagebyr ved neste fakturautsendelse. Avtalen Spotpris har et fast månedlig beløp kr 49,-. I tillegg har man mulighet til å ha ulike fordelsprodukter hos oss. Disse er helt valgfrie og uten binding og skal alltid opplyses om ved innsalg. Dersom du har fordelsprodukter hos oss som du ikke ønsker vil vi selvfølgelig fjerne disse for deg. Kontakt oss gjerne igjen per tlf: 38 10 00 80, så skal vi hjelpe deg med dette. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Vennlighet og opplysning

Omtale av  Anne B

Opplysning av andre tilbud.har svart på det jeg er fornøyd med

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Anne, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ryddig avtale, god informasjon ved endringer etc.

Omtale av  Roger

Gode forslag til endringer, bra informasjonsflyt. God erfaring med strømkonto, ingen overraskelser underveis.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:06

Hei Roger, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Vi takker for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en fortsatt god høst. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ekstratjenester man ikke har bestilt

Omtale av  Line

De har lagt på produkter jeg ikke har bestilt som forsikringsavtale og sparepakke. Små beløp som 49,- blir ikke alltid oppdaget med en gang. Føler meg lurt.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Line, Det er beklagelig å høre at du føler deg lurt - det ønsker vi selvsagt ikke. Våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon når produktene registreres i avtalen. Jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Ingen ting å klage på.

Omtale av  Ahmed

Bor på 30m2, og er førnøgd med spotprisavtalen. Følger stot seett markedet. Mulig å utsette regning om en vil.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Ahmed, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Vi ønsker deg en fortsatt god høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Proaktive og informerer tidlig

Omtale av  Frank N

Bra nettsider og app. Enkelt å finne frem. Har prismatch og opp til meg hvor aktiv jeg er for å sikre eller endre.

Svar fra NorgesEnergi
03.11.2021 15:05

Hei Frank! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR