NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
fornøyd med service og god oppfølging. Får regelmessig tilbud om nyheter.
Hei Ivar, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi
Godt fornøyd så langt. De kommer også godt ut i forbrukerrådet slik jeg ser det. Man har også flere muligheter og velge mellom. Et lite minus er at de ikke har app...til strømforbruk og pris.
Hei Addy, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi har en ny strøm-app under utvikling, og håper du blir fornøyd med denne når den lanseres. mvh Nina - NorgesEnergi
Lite å spare på å bytte i forhold til tryggheten om at jeg blir godt ivaretatt hos NorgesEnergi.
Hei, Så hyggelig å høre at du føler deg ivaretatt som kunde hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
Bor i møre og romsdal / dvs sone 3 hvor snitt prisen har vært ca. 30 øre I oktober mnd( finnes på norgesenergi sine egne nettsider oversikt). Vi har med topp 5 betalt 110 øre mens mine kollegaer på jobb har tafjord , wattn og betalt ca 30 øre pr kwh!! Det skal også opplyses ved endringer 14 dager ved endring i pris, på faktura så endres prisene fra dag til dag, chattet med kundeservice de sa min pris var idag på 79 øre mens på app og sms i samme periode lovet 57,88 øre og den gjelder til 10 des. Hva er dette slags lureri? Vi snakker om kun kwh pris ikke nettleie og avgifter, de kommer ekstra. Skal følge med argus øyne på neste faktura. Umulig å følge med. Ifra 10.des skal vi ha 98 øre kwh ifølge lovnader fra Norgesenergi. . Men å betale 110 øre imot 30 øre fra lokalt kraftselskap…???Hold dere langt unna topp 5 garanti! Skal mld meg ut av norgesenergi fortløpende.
Hei Arne. Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Strømavtalen Topp 5-garanti er en variabel strømavtale. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. Endringer i strømprisen i topp5 garanti blir varslet per epost eller SMS minimum 14 dager før endring. Ta gjerne kontakt per telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Fornøyd med strømselskapet. Enkelt og oversiktlig. God kundebehandling ved de anledningene jeg har måttet snakke med de. Jeg opplever dem konkurransedyktige på pris.
Hei Caity! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Ida, NorgesEnergi
Raskt og hyggelig svar på det jeg lurte på om strømavtalen
Hei Knut S! Så godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk via vårt kundesenter. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Anna, NorgesEnergi
Får beskjed når det erindring i pris!!! Ryddig og grei Faktura!,
Hei Torbjørn J. Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos Norgesenergi, samt oppsett av faktura. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Ida, Norgesenergi