NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt utrolig. Får veldig god behandling når du ringer inn med ett problem. Å alt blir sjekket opp å gått gjennom.
Hei Silje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Mvh Silje, NorgesEnergi
De ringer å maser på deg for å selge ekstraprodukter. Ringer og ringer og ringer. I tillegg ringte de meg flere ganger for å verve meg selv ETTER at jeg hadde byttet. Null kontroll virker det som. Jeg bytta. Orker ikke sånt mas
Hei Martin. Vi beklager dersom du har opplevd kontakten fra oss som masete, det ønsker vi ikke. Du kan reservere deg her om ønskelig: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Mvh Silje, NorgesEnergi
Har blitt satt opp med en avtale som absolutt ikke har noen sikring til tross for at det står å inngå i avtalen. Avtalen har utgått uten noen form for beskjed og har fått regninger 3 ganger så høye enn hva som er vesentlig for forbruket.
Hei Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd hos oss. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi gjør ikke endringer på avtaler uten å varsle i forkant så her ønsker vi gjerne å sjekke hva som har skjedd. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica NorgesEnergi
Ingen problem som kunde i NorgesEnergi……..har billigere strøm enn mange eg sammenligner med( men fortsatt alt for dyr altså)…. Har også mobilabbonemang her også….. ingen problem der heller…. Vh Stein Å. L.
Hei Stein Å. L Så fint å høre at du er fornøyd hos oss. Takk for at du tar deg tid til å fortelle om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Hvis du vil ha et kundeforhold der du stadig må finlese for å ikke bli lurt, så velg NorgesEnergi. Om du liker generiske og intetsigende svar så anbefales det å sjekke ut kundeservice også.
Hei Øyvind! Vi sender alltid ut tydelige prisstilbud der alle detaljer står. Det er en grunn til at vi er sertifisert for "Trygg strømhandel" da det alltid skal være trygt å handle strøm hos oss. Dersom du lurer på noe og ønsker å gi vår kundeservice en ny sjanse så kan du nå oss på [email protected] Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Uoversiktlige faktura og dårlig kundeservice. Masse forlekaring uten poeng
Hei Omid! Det var trist å høre at du synes faktura var uoversiktelig. Skriv gjerne til oss konkret hva du synes er uoversiktlig så kan vi ta det videre. Vi lytter alltid til våre kunder da vi har en ambisjon om å alltid forbedre oss slik at vi opprettholder posisjonen vår som et konkurransedyktig strømselskap. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
strømregninger er blitt noe man sammenligner. jeg er fastboende i ett området med mye hytter .og som naturlig nok er samtale emnet og nett deling. nå har vi 4 stk. to hytter , og to fastboende sammenlignet nov måneds regning, fra 4 forskjellige selskap. hvor jeg er den eneste med norges energi. jeg har forøvrig også ei hytte ett annet sted. her kommer poenget: lokalt har jeg lavest kva forbruk totalt gjennom november, som fastboende, og lavere enn hytte beboere, som ikke får strømstøtte. likevel er jeg den som får høyest regning. her snakker vi beskedent 450-500 kva total forbruk. hvor jeg som bruker minst og som fastboende. får regninger 1400 kr dyrere enn ei hytte med større forbruk, pr kva. men den adressen har ett annet selskap. her hvor jeg bor er norges energi tidenes dyreste strøm leverandør.. og en ting til. jeg finner det helt umulig å få kontakt med kundeservise. på tlfn, på mail, og en noe bortgjemt , hvis den finnes som kontakt via pålogging fra "min side".. jeg var lojal i form av att jeg var en langtids kunde.. men det har nok godt over.. kommunikasjon er toveis.
Hei Geir! Vi beklager ventetiden på vårt kundessenter. Vi har veldig mange henvendelser for tiden. Vi er bevisst på situasjonen og ansetter for øyeblikket mange nye flinke kundebehandlere. Med tanke på prisen på fakturaen er det sikkert en god avtale. Send oss gjerne en mail på [email protected] så skal vi gi deg en god forklaring på hvorfor fakturaen ble som den ble. Da kan vi søke deg opp for å se avtalen du har hos oss. I en tid med uforutsgibare priser er det ikke alltid så lett å si hvilken avtale som er mest lønnsomme. Spotprisen styrer det meste og den har vist seg å svinge veldig de siste månedene. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi