NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice som ikke gjør det dem lover og vi blir straffet med purregebyr...
Hei, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i dialog med vårt kundesenter. Vi ønsker gjerne å undersøke saken nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Truls - NorgesEnergi
I forbindelse med bytte fra Norgesenergi ble jeg oppringt om at jeg ville bli ilagt bruddgebyr. Fikk kontinuert avtalen, men sa den opp samtidig. Ved bytte etter avtaleperiode oppdaget jeg tilfeldigvis på e-faktura i nettbanken at bruddgebyr for mine to anlegg likevel var lagt til. Ikke svar fra kundeservice på to eposter sendt om dette. FIkk etterhvert ordnet opp på telefon. I tillegg har jeg blitt ilagt ikke avtalte gebyrer som jeg har måttet fått fjernet gjennom kundeservice. Det kan virke som en del av forretningsideen er at kundene ikke sjekker efaktura/avtalegiro i nettbanken. Her er det mye som ikke har stemt med hva som ble avtalt. På den positive siden kan det nevnes at dette ble ordnet opp i umiddelbart på telefon. Men ikke på epost.
Hei Guttorm R! Så bra å høre at saken din ble ordnet kjapt i kontakt med vårt kundesenter. Mvh Anna, NorgesEnergi
Jeg har idag tipset Konkurransetilsynet om det jeg hevder er kynisk utnyttelse av strømkunder. De går ikke av veien for å bryte lover og regler. I mitt tilfelle brøt Gudbrandsdal energi kontrakten og ga den tilbake til Norges energi. Av de hundrevis av bruker innlegg her ser man at man ikke blir tatt på alvor. Det er svar som "det var trist å høre", "beklagelig" "ring oss så får vi se på det".
Hei Sidsel! Ved et leverandørbytte skal man som kunde akseptere avtale hos ny leverandør. Det vil da bli automatisk sendt ut melding til gammel leverandør som informerer om opphør av avtalen. Vi er oppriktig når vi skriver at vi syns en opplevelse er trist og beklagelig. Grunnen til at vi ber dem ringe oss er fordi vi ikke kan diskutere en strømavtale i et åpent forum grunnet personvernloven, GDPR. Mvh Anna, NorgesEnergi
Hyggelig og ærlig kundeservice!🙏❤️ Er det noe jeg lurer på og kommer med som. får jeg alltid svar.
Hei Lars E.E! Tusen takk for at du tok deg tid til å legga igjen en så hyggelig kommentar. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Norges Energi har gode priser og god kundeservice. Meget hyggelige og serviceorienterte medarbeidere.
Hei Kalle! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Gikk over fra spotpris med fast påslag pr kwh til et fast påslag i mnd. Enkel og ukomplisert kommunikasjon.
Hei Stig! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss! Ønsker deg førjulstid. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God kundeservice. Billig strøm. Meget fornøyd med NorgesEnergi.
Hei Grete N. H! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi