NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prisen er kanskje ok, men det er vanskelig å se detaljer for avtalen jeg har (påslag pr kwh og månedspris). Det som kanskje er det kjedeligste er at appen ikke fungerer. Dette er noe man forventer skal fungere.
Hei Strøminteressert! Det er utrolig leit å høre at du syns det er vanskelig å finne detaljer for din avtale hos oss. Du kan finne oversikt over avtalen din på Min Side, samt at detaljer er oppgitt på faktura. App som lastes ned via App Store og Google Play gjelder for kunder med mobilabonnement hos oss. Vi har også en app for strøm, men denne er dessverre ikke tilgjengelig via disse kanalene enda. App for strøm kan lastes ned via minside når du har logget inn via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned app øverst på skjermen. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar den med oss videre. Mvh Anna, NorgesEnergi.
med alt som har skjedd med mitt strøm abonnement hos Norges energi, så ville æ ikke anbefalt det til noen. forhåpentligvis klare Norges energi å ordne opp i problemet så jeg kan få tilbake et mer positivt syn. var veldig fornøyd før med avtalen.
Hei John! Det er beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret vårt er åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Hjelper deg med å velge rett avtale for deg og har god kundeservice på tlf, uten for lange køer.
Hei Kristine! Så flott å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått via vårt kundesenter! Det er viktig for oss at du føler du har best avtale tilpasset ditt forbruk. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg er fornøyd med norgesenergi og jeg finner ingen grunn til å bytte leverandør nå
Hei Dag! Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Så langt ingen ting å utsett på hverken service eller leveranse
Hei Hans! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Trodde jeg hadde vanlig SPOTPRIS, men ved nærmere kontroll av faktura står det riktignok spotpris, men med ordet Norgespakken i tillegg. Dette har medført at jeg har betalt for noen tilleggsprodukter. Jeg kan ikke huske at det ble opplyst om dette den gangen jeg bestilte spotpris. Derfor føler jeg meg lurt. Har nå klaget og fått dette ordnet.
Hei Erling, Norgespakken er et av våre fordelsprodukter og er da en kombinasjon av produktene Prissikring og Strømforsikring. Produktet skal alltid informeres om ved innsalg slik at du har god informasjon om produktene, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Jeg håper du nå får hjelp til å undersøke saken videre. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du derimot gjerne ta kontakt igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Ryddige og konkuranse dyktige på pris. Ingen grunn til å bytte leverandør.
Hei Einar, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Vi takker for hyggelig tilbakemelding, og ønsker deg en god vinter! Mvh Nina - NorgesEnergi