NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til NorgesEnergi, men etter 4 mnd ville jeg bytte fordi strømmen ikke på langt nær var så billig som jeg fikk inntrykk av - av selgeren. Men da fikk jeg et gebyr for å bryte en avtale med 6 mnd' binding selv om jeg aldri ble informert om dette. Kommer aldri til å bruke de igjen. Bruker nå Gudbrandsdal Energi og er veldig fornøyd.
De klarer ikke å håndtere to adresser og avtale om å kommunisere pr. mail. Sender purringer til ubebodd bolig og inkassokrav når fakturaene ikke når frem.
Dårlig og svært treg kundeservice og de holder ikke avtalene som selgerne inngår. Styr unna.
Sa opp avtalen innen klagefristen da grundig sjekk viste at de faktisk lå over spotpris, ikke under. Snakket med agent som bekreftet oppsigelsen. To mnd etterpå ringer de og skal ha bruddgebyr. Møtes hos Forliksrådet!!
Det finnes ingen adjektiv som virkelig kan beskrive hvor dårlig og useriøs NorgesEnergi er, uten å stille de i ufortjent godt lys. Som lyn fra klar himmel kommer det nå krav om bruddgebyr. Dørselgeren understrekte at den eneste konsekvensen av et brudd ville være at jeg ikke fikk "rabatten" på 500 kr.
Jeg oppdaget plutselig at de hadde ført på en norgesforsikring? Jeg ringte og de skulle fjerne den- neste måned kom den alikevel. Så avtalte jeg med et nytt selskap om flytting. Så ble jeg ringt opp av norgesenergi og bot og bedring. - Jeg sa at nok var nok. Så kommer bare regningene alikevel?? Jeg kommer ikke ut... Hjelp- Vedkommende person som ringe meg må ha fjernet det nye selskapet for jeg fikk en melding med krav om svar OK. Jeg skrev Nei. Men jeg sitter fortsatt fast i Norgesenergi.. Når en leser Bytt.no undrer jeg meg over at ikke norgesenergi tar hinta og snur om den agresive telefon terroren de bedriver..... Det eneste posetive er at jeg har strøm i kontakten - men det takket være nettleverandøren som ikke er norgesenergi....