NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi er flinke til å stå på elkjøp og gi deg rabatter hvis du undertegner, men man betaler til syvende og sist alt tilbake gjennom dyrere regninger. Må også nevnes at de har en horribel kundebehandlng som ikke er veldig velvillige til å hjelpe.
Er kunde hos Norges Energi, og er helt ok fornøyd. Fikk en periode gratis først. Vet ikke hvordan prisen er nå, men har vel hatt høye regninger som alle andre i vinter. Har ikke ringt kundesenteret noengang, så vet ikke hvordan den er.
Ikke billig og vanskelig å komme igjennom kundesenteret. Ble gjennomfakturert og får altså en ekstra regning fra agder energi. Ringte inn å var forbanna på de og sa ifra om at dette var dyrt. Men unnskyldte seg med at det gadde vært kaldt en god del. Forbrukerrådet vurderer jeg sterkt om ikke dette blir ordnet opp i. Jeg skal ikke betale dobbelt opp for strøm. Kommer ikke på tale!!! Dritt selskap!!
De driver med å bytte til dyrere avtale med jevne mellomrom uten kundenes samtykke. Hadde e-spot til kun 9 kr mnd - gjort om til Spot innkjøpspris med flere påslag helt plutselig.
Jeg har hvert kunde hos Norges energi i minst 10 år, aldrig noe tull.
Norges Energi gir ekstremt dårlig kundebehandling. Informasjonen er elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor strømregningen har fordoblet seg fra forrige måned. Strøm gjelden vokser og vokser selv ved høye betalinger. Elkjøp "lurer" kundene får å inngå en utrolig dårlig avtale med NORGES ENERGI. Kanskje ELKJØP ikke har peiling på hvem de samarbeider med?