NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra sørvis og bra for klart trivelig telefon samtaler å bra for ståelse
Hei Per, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ved å betale en jevn pris gjennom året blir det små svingninger i regningene. Kun justeringer.
Hei, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg var i kontakt angående strømavtalen min,fikk da et tilbud på mobilabb.som jeg ble fornøyd med.
Hei Bjørg, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilavtalen du fikk hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Ble ringt av selger 5/10 som lovet meg 89 øre kwt fastpris for oktober. Fikk feil regning 125 øre kwt.. Ringte inn 8/11 fikk beskjed om at det kom reduksjon på neste faktura. Tenkte ok. De spurte også om jeg ville ha fastpris for nov/des på 135 øre kwt. Jeg spør "hvis jeg tar det, står jeg da fritt til å bytte selskap uten noen ekstra kostnader dersom spotprisen endrer seg? Ja helt klart, var svaret. Så ringte jeg 10/11 og spurte om avtalen var satt igang? Nei, ok da vil Jeg kansellere. Ok det var greit. Så får jeg mail. Du hadde ikke tegnet fastpris avtale i oktober. Du har også takket ja til fastpris for november/desember.(koster alt mellomlegg i 2 mndr dersom du skal si opp. Angret gjelder ikke på fastpris avtalen) Jeg ringer inn og spør. Kundeservice fornekter alle samtaler osv på tross av at jeg sender bildemail med de aktuelle datoer. Så nå er jeg låst til 135 øre kwt. (klager ikke på prisen, men kundebehandling, ljuging og dårlig info) Heretter blir alt av strømavtaler tatt opp og skrifltlg. God erfaring tidligere med norgesenerigi. Kommer ikke til å bruke selskapet i fremtiden eller anbefalle andre det.
Hei, Dette ønsker vi selvfølgelig gjerne å undersøke nærmere. Håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Det går bare ikke ann!! 500 kr i bruddgebyr. Så Frekt!! Hadde jeg vært klar over at det var kostnader ved oppsugelse cille jeg ALDRI gjort en avtale med nirges energi!!
Hei Ellen, Dersom du har hatt en avtaleperiode hos oss skal du alltid mottat god informasjon om dette ved innsalg. Skulle man velge å avslutte avtalen før avtaleperioden er over vil man dessverre motta et bruddgebyr tilsvarende rabatten du mottok. Skulle du være usikker på hvorfor du har mottatt bruddgebyr må du gjerne kontakte vårt kundesenter for nærmere informsajon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært kunde i 4 år. Kontaktet dem i September og ønsket et bedre tilbud på grunn av høye strømpriser. Snakket med en hyggelig mann som kunne tilby meg en avtale som het "Sesongpris" med fastpris på 70-75 øre/ Kw. frem til 31. april. Jeg bekreftet dette tilbudet pr SMS. Etter 6 uker var jeg inne på siden min, og stor var min overraskelse at jeg fremdeles stod oppført med Spotpris. På chat ble det informert følgende: Vi har oppdaget at det i enkelte tilfeller i den perioden kan ha blitt gitt feil informasjon vedørende pris" Jeg ringte dagen etter og de kunne bare beklage, ikke hadde de endret avtalen min og kunne kun tilby meg 75 øre/kw for november. Det skulle liksom være et plaster på såret. Jeg kunne skiftet strømselskap på et mye tidligere tidspunkt og kanskje fått en god fastpris, men det toget er nå gått. Norges Energi har ikke vært villige til å ordne opp i denne saken, tross telefoner og mail. Jeg har nå skiftet over til annet selskap. Vil bare advare alle om denne USERIØSE strømleverandøren, trodde det faktisk ikke var mulig. Jeg er sjokkert at avtalen ikke har noen verdi.
Hei, Vi har dessverre blitt gjort oppmerksom på at det har oppstått en feil hvor selger har oppgitt feil pris ved innsalg. Vi har full forståelse for at du er frustrert og skuffet, og beklager at feilen har oppstått. Vi har tett oppføging med salgsavedlingen slik at dette ikke oppstår igjen. Vi har som nevnt dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på avtalen din hos oss, men du vil selvfølgelig få informert pris for november slik du er informert om ved kontakt med vårt kundesenter. Skulle noe fremdeles være uklart må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært fornøyd med Norges Energi men vil gjøre erfaringer med et annet selskap , som går på pris