NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det går bare ikke ann!! 500 kr i bruddgebyr. Så Frekt!! Hadde jeg vært klar over at det var kostnader ved oppsugelse cille jeg ALDRI gjort en avtale med nirges energi!!
Hei Ellen, Dersom du har hatt en avtaleperiode hos oss skal du alltid mottat god informasjon om dette ved innsalg. Skulle man velge å avslutte avtalen før avtaleperioden er over vil man dessverre motta et bruddgebyr tilsvarende rabatten du mottok. Skulle du være usikker på hvorfor du har mottatt bruddgebyr må du gjerne kontakte vårt kundesenter for nærmere informsajon. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har vært kunde i 4 år. Kontaktet dem i September og ønsket et bedre tilbud på grunn av høye strømpriser. Snakket med en hyggelig mann som kunne tilby meg en avtale som het "Sesongpris" med fastpris på 70-75 øre/ Kw. frem til 31. april. Jeg bekreftet dette tilbudet pr SMS. Etter 6 uker var jeg inne på siden min, og stor var min overraskelse at jeg fremdeles stod oppført med Spotpris. På chat ble det informert følgende: Vi har oppdaget at det i enkelte tilfeller i den perioden kan ha blitt gitt feil informasjon vedørende pris" Jeg ringte dagen etter og de kunne bare beklage, ikke hadde de endret avtalen min og kunne kun tilby meg 75 øre/kw for november. Det skulle liksom være et plaster på såret. Jeg kunne skiftet strømselskap på et mye tidligere tidspunkt og kanskje fått en god fastpris, men det toget er nå gått. Norges Energi har ikke vært villige til å ordne opp i denne saken, tross telefoner og mail. Jeg har nå skiftet over til annet selskap. Vil bare advare alle om denne USERIØSE strømleverandøren, trodde det faktisk ikke var mulig. Jeg er sjokkert at avtalen ikke har noen verdi.
Hei, Vi har dessverre blitt gjort oppmerksom på at det har oppstått en feil hvor selger har oppgitt feil pris ved innsalg. Vi har full forståelse for at du er frustrert og skuffet, og beklager at feilen har oppstått. Vi har tett oppføging med salgsavedlingen slik at dette ikke oppstår igjen. Vi har som nevnt dessverre ikke mulighet til å gjøre endringer på avtalen din hos oss, men du vil selvfølgelig få informert pris for november slik du er informert om ved kontakt med vårt kundesenter. Skulle noe fremdeles være uklart må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært fornøyd med Norges Energi men vil gjøre erfaringer med et annet selskap , som går på pris
Må alltid bytte til andre for å få introduksjonstilbudene
Hei Ole, Vi har dessverre ikke anledning til å gi deg som allerede er kunde hos oss våre introduksjonstilbud. Vi setter derimot selvfølgelig stor pris på våre eksisterende kunder, og det er derfor vi gir muligheten til at man kan få 500,- kr i rabatt dersom man verver en venn. Vi har også nylig lansert Bonustimen, der vi spanderer en time strøm for hver dag. Du kan lese mer om det her:https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Ekstremt dyr avtale, ingen prismatch som innfris og elendig kundeservice. Styr unna!
Hei Madeleine, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Når det gjelder Prismatch har vi endret våre prismatchvilkår, men det er fremdeles mange gode strømavtaler som kan matches. Du kan lese mer om våre vilkår for prismatch her: https://norgesenergi.no/innhold/prismatch/ Skulle du finne en avtale du ønsker å matche, kan du enkelt sende inn forespørsel via MinSide. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg fikk ordnet kjapt bonusavtalen som ikke hadde gått gjennom på SMS og e-Mail.
Hei Catherine, Så godt at du fikk registrert Bonustimen hos oss! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært fornøyd bl.a på grunn av ganske lav pris. Når NE ikke har vært konkurransedyktige på pris har det vært lett å prismatche og med et årsforbruk på 40000kw har det gitt en besparing på drøye 1000 kr i mnd.
Hei Eva, Så hyggelig at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss, samt vårt tilbud om Prismatch! Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Nina - NorgesEnergi