NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har brukt dere som min strømleverandør de siste årene. Dere må ha gjort endringer i kundeforholdet i senere tid - for i de siste 4-5 månedene har jeg hver måned mottatt purring fra dere på at faktura ikke er betalt. Da jeg for 4-5 uker siden snakket med dere igjen om samme tema la jeg inn avtalen som autogiro. Men den har ennå ikke dukket opp i min bank. Da kan jeg heller ikke betale. Det er enerverende. Jeg ringte dere på fredag. Da ringte jeg dere i 20 minutter og fikk deres melding repetert ustanselig. Veldig unødvendig og irriterende og veldig dårlig service at det skal være så vanskelig å få kontakt med min strømleverandør. Det går på sikkerheten løs. Jeg vurderer å skifte leverandør. På fredag prøvde jeg å betale faktura nr, men betalingen ble stoppet fordi oppgitt KIDnummer ikke fungerte. Jeg prøvde 5 ganger men nei. Nå sitter jeg og ringer dere på nytt mandag formiddag. Men nå har jeg heller ikke fått kontakt etter tolv minutter og jeg gir opp. Kan dere leve med så dårlig kundeservice? Vi inngikk avtale med dere via anbefaling og tilbud fra Elkjøp. Elkjøp har forbilledlig kundeservice men dere har en meget dårlig en. Jeg kan ikke skjønne at Elkjøp kan være tjent med å anbefale en leverandør med så elendig kundeservice. Dere har sikkert gode bortforklaringer på hvorfor dere gir så elendig service. Men det holder ikke. Frustrert kunde
Dette er et selskap som dessverre har lurt mange mennesker, også meg, og kundeservicen må være Norges dårligste. Flyttet for flere måneder siden, og fylte ut elektronisk overtakelsesprotokoll. Allikevel sender de faktura, og selv om jeg har sendt de kopi av overtakelsesprotokollen nekter de å slette fakturaen og truer med inkasso. Når jeg henviser til god inkassoskikk og at jeg bestrider kravet deres, og ber de avslutte kravet eller oversende saken til forliksrådet, virker det som om de ikke vet hva jeg snakker om. Totalt useriøse, så her er det bare å styre unna.
Dårlig service. Skjulte kostander. Helt unødvendig bruddgeyr uten informasjon om dette på forhånd. STYR UNNA.
Verste selskapet noen gang, dyreste som påstår de er billigst. Gjør deg selv en tjeneste å ikke velg disse. I tillegg har de bindingstid som selgerne ikke sier ifra om. Latterlig kundeservice
Jeg skjønner ikke de som har problemer med kundeservice og som synes de betaler for mye. Jeg har ikke hatt noen problemer med Norges energi. Jeg har e-strøm avtale og det er virkelig en av de billigste avtalene som er. Jeg har vervet 1 og begge fikk 1 gratis måned med strøm med en gang. Nettleie kommer selvfølgelig i tillegg. Jeg er kjempefornøyd.
Ble oppringt av hyggelig selger som lovet gull og grønne skoger. Jeg vet ikke hvor mange e-poster hit og dit og enda har Norgesenergi ikke klart å registrere meg som nettleser i min egen bolig. Stadig nye navn på svar fra en overfladisk kundeservice. På min velkomsthilsen som ny kunde står feil navn, på tross av flere korrigeringer fra min side. Videre har de ikke ordnet med 30 dager gratis strøm som selger solgte inn. Jeg har tidligere ikke opplevet makan til amatører ved noe så enkelt som å bytte strømleverandør.
Vi flyttet inn i et kollektiv som hadde en lokal strømleverandør, og ville sette opp en ny avtale med NorgesEnergi. Så fikk vi beskjed om at det var problemer med avtalen, da ingen av oss var juridisk eier av abonnementet tilknyttet leiligheten. Etter denne beskjeden, så kontakter vi den oppførte strømleverandøren for leiligheten. Vi endrer da juridisk eier, og velger å fortsette med den lokale strømleverandøren. To måneder senere får vi en faktura fra NorgesEnergi for strøm. Noe vi synes er veldig merkelig siden de selv sa de ikke fikk fullført avtalen. Fakturaen i seg selv er ikke problemet, men føler det er en merkelig måte å fullføre avtalen. Heller fikk vi aldri noen beskjed om å sende inn en avlesning på strømmen. Kundebehandleren avsluttet hele samtalen med en hånlig latter, og var generelt ikke hyggelig.