NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norgesenergi er flinke til å stå på elkjøp og gi deg rabatter hvis du undertegner, men man betaler til syvende og sist alt tilbake gjennom dyrere regninger. Må også nevnes at de har en horribel kundebehandlng som ikke er veldig velvillige til å hjelpe.
Er kunde hos Norges Energi, og er helt ok fornøyd. Fikk en periode gratis først. Vet ikke hvordan prisen er nå, men har vel hatt høye regninger som alle andre i vinter. Har ikke ringt kundesenteret noengang, så vet ikke hvordan den er.
Ikke billig og vanskelig å komme igjennom kundesenteret. Ble gjennomfakturert og får altså en ekstra regning fra agder energi. Ringte inn å var forbanna på de og sa ifra om at dette var dyrt. Men unnskyldte seg med at det gadde vært kaldt en god del. Forbrukerrådet vurderer jeg sterkt om ikke dette blir ordnet opp i. Jeg skal ikke betale dobbelt opp for strøm. Kommer ikke på tale!!! Dritt selskap!!
De driver med å bytte til dyrere avtale med jevne mellomrom uten kundenes samtykke. Hadde e-spot til kun 9 kr mnd - gjort om til Spot innkjøpspris med flere påslag helt plutselig.
Jeg har hvert kunde hos Norges energi i minst 10 år, aldrig noe tull.
Norges Energi gir ekstremt dårlig kundebehandling. Informasjonen er elendig. Jeg skjønner ikke hvorfor strømregningen har fordoblet seg fra forrige måned. Strøm gjelden vokser og vokser selv ved høye betalinger. Elkjøp "lurer" kundene får å inngå en utrolig dårlig avtale med NORGES ENERGI. Kanskje ELKJØP ikke har peiling på hvem de samarbeider med?
Jeg har brukt dere som min strømleverandør de siste årene. Dere må ha gjort endringer i kundeforholdet i senere tid - for i de siste 4-5 månedene har jeg hver måned mottatt purring fra dere på at faktura ikke er betalt. Da jeg for 4-5 uker siden snakket med dere igjen om samme tema la jeg inn avtalen som autogiro. Men den har ennå ikke dukket opp i min bank. Da kan jeg heller ikke betale. Det er enerverende. Jeg ringte dere på fredag. Da ringte jeg dere i 20 minutter og fikk deres melding repetert ustanselig. Veldig unødvendig og irriterende og veldig dårlig service at det skal være så vanskelig å få kontakt med min strømleverandør. Det går på sikkerheten løs. Jeg vurderer å skifte leverandør. På fredag prøvde jeg å betale faktura nr, men betalingen ble stoppet fordi oppgitt KIDnummer ikke fungerte. Jeg prøvde 5 ganger men nei. Nå sitter jeg og ringer dere på nytt mandag formiddag. Men nå har jeg heller ikke fått kontakt etter tolv minutter og jeg gir opp. Kan dere leve med så dårlig kundeservice? Vi inngikk avtale med dere via anbefaling og tilbud fra Elkjøp. Elkjøp har forbilledlig kundeservice men dere har en meget dårlig en. Jeg kan ikke skjønne at Elkjøp kan være tjent med å anbefale en leverandør med så elendig kundeservice. Dere har sikkert gode bortforklaringer på hvorfor dere gir så elendig service. Men det holder ikke. Frustrert kunde