NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får beskjed når det erindring i pris!!! Ryddig og grei Faktura!,
Hei Torbjørn J. Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos Norgesenergi, samt oppsett av faktura. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Mvh Ida, Norgesenergi
En helt annen (og faktisk dobbel pris) på regning sammenlignet med lovet pris ved avtaleinngåelse. Trege til å svare på mail. Liten vilje til å innrømme feil. Styr unna!
Hei Birgit. Vi har for tiden mye pågang, og det resultere dessverre i lenge ventetid per epost. Ta gjerne kontakt per telefon 38 10 00 80 slik at vi kan undersøke avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg lot meg lure til å si ja til "Topp 5 garanti med 6 måneders sparepakke og vintergaranti" for en god stund siden av en telefonselger. Selger hevdet at "topp 5 garanti" var bedre enn spotpris. Det viste seg å ikke stemme. Mye dyrere. Og så hadde han "glemt" å opplyse om at sparepakke og vintergaranti ville bli fakturert månedlig fra den 7. måned. Det var kanskje sløvt av meg å ikke sjekke fakturaene hver måned fram til 6-måneders tilbudet utløp. Det var tydeligvis også naivt av meg å stole på selgers forsikring om at dette var bedre enn en helt alminnelig spot-pris-avtale. Men naivt eller ikke, jeg foretrekker leverandører som er til å stole på i alt de sier og gjør. Så jeg er ferdig med Norgesenergi.
Hei Godtroende! Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Strømavtalen Topp 5-garanti er en variabel strømavtale. Garantien vi gir er at du på årsbasis får en strømpris som ligger blant de 5 rimeligste målt mot de variable prisene hos våre 20 største konkurrenter. Du har ingen fast månedspris med denne avtalen, og den er mer stabil og forutsigbar enn spotprisen som svinger i takt med kraftbørsen. I perioder hvor spotprisen svinger en del er en variabel strømavtale mer forutsigbar da man vet hva man betaler i en gitt periode. Strømprisen blir endret i takt med strømprisen, og endringer i strømprisen blir varslet per epost eller SMS minimum 14 dager før endring. Mvh Anna, NorgesEnergi
Ærlige selgere uten noe som helst juks. Kan spare 1060 kr årlig sammenlignet med leverandør som gir dagens betingelser som har oppstått som følge av dagens kraftpriser.
Hei Ronald! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Prakker på deg mye ekstra som man ikke har bruk for. Det fant jeg ut når de sendte ut en skyhøy slutt faktura når jeg byttet selskap. Sendte Mail om å få dele opp fakturaen, fikk svar 14 dager etterpå: Ha en fin dag! sto det på svaret. Ikke fått noe svar om å dele opp faktura og få ordnet opp på skikkelig vis.
Hei Jan! Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Informasjonen er ganske bra. Raske med å ta kontakt dersom det er snakk om bytte av leverndør.
Hei Erik! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Misinformasjon når avtalen ble inngått. Senere nekter de å gi ut avtalen som ble inngått og lydfilen hvor den ble inngått. Useriøst fra en såpass stor aktør. Råder alle å styre unna.
Hei Lukas D! Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med strømavtalen din hos oss og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Vårt kundesenter har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi