NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble svindlet av sleip tlf selger. Ringte Norges Energi etter en uke for å annulere bestilling. Har et enkeltmannsforetak. Fikk da beskjed at angrefrist ikke gjelder for bedrifter, noe som ikke ble opplyst av selger. Som sagt, rein mafia virksomhet. Styr laaaaaangt unna.
Vår tidligere husvert vil ikke ta over strømmen på sitt navn. OG vi får fortsatt faktura fra Norgesenergi (Veldig dyr faktura) vi flyttet for 5 måneder siden. OG får beskjed fra NorgersEnergi at vi ikke har levert nøklene til husverten. (Husverten bor i etasjen over) Har noen erfaring fra dette?? Kan husverten nekte og ta over strømmen? Og må vi da betale. Vi byttet til Gudbrandsdal Energi og betaler 250 kr i hver måned. Mye bedre. Må og nevne at NorgesEnergi prøver å nekte oss, å bytte leverandør.
Jeg byttet til NorgesEnergi hos Elkjøp og fikk gavekort på 500. Greit nok. De roter med faktura og sender annenhver måned med nettleie. Dette måtte jeg gi beskjed om flere ganger og de syntes det var vanskelig å imøtekomme mitt ønske om mer like fakturaer. Etter oppsigelse skiftet jeg til en annen leverandør. Dette fikk jeg spørsmål om pr mail, i form av undersøkelse med mulighet for å vinne gavekort. Nå ringte de meg for å spørre hva som var grunnen til at jeg skiftet. Jeg sa at jeg hadde begrunnet det tidligere men vedkommende fortsatte allikevel å stille svært konkrete spørsmål om konkurrenten som jeg hadde skiftet til. Idiotisk opplegg. Styr unna. Eventuelt blokker 10 nummer så de ikke får ringt.
Her blir du lurt trill rundt med loving om gode avtaler og billig strøm. Men ikke la deg lure. Her er det mangel på opplysninger, beløper som ikke blir varslet om. Så med månedlig fastpris kan du ende opp med stor minus og masse renter som hoper seg opp. Og før du vet ordet av det så ende du med STOR MINUS. Løp for livet. Skal aldri, aldri, aldri bruke dette selskapet igjen. 500kr fratrekk fra Elkjøp er ikke verdt dette.
Bestilte reisestrøm med Cashpoints fra Norwegian. Her lå det kreative tiliggsprodukter som i mitt hode er helt unødvendige. Da man bestiller ligger disse produktene ferdig i bestillingen. Så hvis man ikke er veldig observant og ønsker tillegsprodukter så må man ta de vekk før bestilling. Her mener jeg det burde være motsatt. At man aktivt skal krysse av for tilleggsprodukter. Når jeg oppdaget dette ba jeg de fjernet, noe de riktig nok gjorde. Jeg forklarte at jeg synes det var en dårlig måte å selge tilleggsprodukter på. Jeg ba derfor om kreditnota på dette (tror det var 140 kroner totalt). Noe jeg fikk nei på. Hadde bindingstid på 9 mnd. Da de 9 mnd var over så byttet jeg NorgesEnergi ut. Jeg kommer aldri til å bli kunde der igjen. Sikker lurt av Norgesenergi å ha såpass dårlig kundeservice, da jeg handler strøm for ca 25 000 kw i året.
Meget dårlig kundebehandling, forsøker å presse deg mot din vilje, bruker telefonsalg hvor du skal svare i løpet av minutter og sekunder der og da, angrer du deg, presser de deg med at "du har forpliktet deg". I dagens samfunn bør det være opplagt at det ikke skal være bindingstid på strømavtaler, de beste strømleverandører har ikke noen binding ut over noen dager! Kundeservicen er tilsvarende alt for dårlig. Kundebehandlingen kan bli veldig mye bedre. En bedre kundebehandling betyr å sette kundens ønsker og behov i sentrum. Høre på hva kunden sier og ønsker. Å presse noen strømavtale på en kunde hører ingen sted hjemme i 2017! Unngå dette firmaet!
Her betaler du ikke bare for strøm, men også for mange andre kreative forslag på fakturaen. Disse folka er ute etter å flå deg. Vil ikke anbefale noen å bli kunde her.