NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte reisestrøm med Cashpoints fra Norwegian. Her lå det kreative tiliggsprodukter som i mitt hode er helt unødvendige. Da man bestiller ligger disse produktene ferdig i bestillingen. Så hvis man ikke er veldig observant og ønsker tillegsprodukter så må man ta de vekk før bestilling. Her mener jeg det burde være motsatt. At man aktivt skal krysse av for tilleggsprodukter. Når jeg oppdaget dette ba jeg de fjernet, noe de riktig nok gjorde. Jeg forklarte at jeg synes det var en dårlig måte å selge tilleggsprodukter på. Jeg ba derfor om kreditnota på dette (tror det var 140 kroner totalt). Noe jeg fikk nei på. Hadde bindingstid på 9 mnd. Da de 9 mnd var over så byttet jeg NorgesEnergi ut. Jeg kommer aldri til å bli kunde der igjen. Sikker lurt av Norgesenergi å ha såpass dårlig kundeservice, da jeg handler strøm for ca 25 000 kw i året.
Meget dårlig kundebehandling, forsøker å presse deg mot din vilje, bruker telefonsalg hvor du skal svare i løpet av minutter og sekunder der og da, angrer du deg, presser de deg med at "du har forpliktet deg". I dagens samfunn bør det være opplagt at det ikke skal være bindingstid på strømavtaler, de beste strømleverandører har ikke noen binding ut over noen dager! Kundeservicen er tilsvarende alt for dårlig. Kundebehandlingen kan bli veldig mye bedre. En bedre kundebehandling betyr å sette kundens ønsker og behov i sentrum. Høre på hva kunden sier og ønsker. Å presse noen strømavtale på en kunde hører ingen sted hjemme i 2017! Unngå dette firmaet!
Her betaler du ikke bare for strøm, men også for mange andre kreative forslag på fakturaen. Disse folka er ute etter å flå deg. Vil ikke anbefale noen å bli kunde her.
Jeg har hatt NorgesEnergi i litt over et år nå og er veldig fornøyd med de. De hadde en sparepakke som kostet 1 kr, men opplyste meg om dette og jeg fikk den fjernet etter en mnd med litt surr fra min side. Har også vervet 3 venner, så da har jeg fått tre måneder med gratis strøm. Liker også min side funksjonen hvor jeg ser alt greit og oversiktelig. Har vært hos Fjordkraft og Los tidligere, men tror det blir værenes hos NorgesEnergi for nå. Prisen er så og si lik i alle selskapene, men følte jeg fikk bedre service hos NorgesEnergi. :)
Kjøpte tv på elkjøp med 500kr i rabatt med tegning av NorgesEnergi. Gikk over til min gamle strøm leverandør ca 6 mnd senere grunnet tillegg på regninger som ikke var opplyst om. Betalte bruddgebyr på 500kr. Etter dette blir jeg nedringt av NorgesEnergi der de vil ha meg tilbake som kunde, sier nei. 14 dager senere kommer en faktura i posten med nytt bruddgebyr fra kredinor der de påstår jeg har kjøpt enda en ny tv. Juks og bedrag.