NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei. Siden strømavtalen avsluttes før avtaleperioden er over, må vi i henhold til avtalevilkårene fakturere deg et bruddgebyr. Har du spørsmål i forbindelse med dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Hilsen oss i NorgesEnergi. For det første ble jeg lovet ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst. Slutt med denne mafiavirlsomheten Dere holder på med! Sender folk på døra for å lure deg til en dyr avtale og alt dem sier er jug også står sikkert noe annet på papiret. Jeg visste ikke hva slags avtale jeg fikk av dem forutenom at dem lovte meg og sa at jeg har ingen bindingstid og kunne si opp avtalen når som helst !!!
Jeg har vært kunde i flere år og kjenner meg ikke igjen i de beskrivelsene som fremkommer på denne nettsiden. Dette kan umulig stemme. Jeg opplever Norgesenergi som svært billig og bra. Har heller aldri hatt noe problemer av noe slag. Det kan fremstå som om det er konkurrenter (Fake News) som dikter opp en masse tull. Nettet er for tiden full av slikt. Det er jo bare å sammenligne og er du ikke fornøyd kan du skifte igjen. Jeg begriper ikke at folk lar seg lure av "Fake News".
Legger til ekstra kostnader og abonnementer man ikke ber om. Rimelige lei av det
Norgesenergi bestemmer seg plutselig for å endre avtaler. Jeg inngikk avtale på spotpris over tlf. Selgeren opplyste aldri om vilkår som at man trenger BÅDE efaktura- og avtalegiroavtale. Etter snaut 3 mnd bytter de til et dyrere abonnement. Da kundeservice blir konfrontert med dette opplyser de om at byttet skyldes at vilkårene ikke var oppfylt, og hevder å ha sendt varsel samme dato som abonnementet ble flyttet. Dette varselet har jeg aldri fått, og såvidt jeg vet er dette uansett brudd på Forbrukerrådets regel om 14 dagers varsel. Opplever at kundeservice svarer unnvikende på direkte spørsmål, og det virker for tiden å være umulig å finne info, pris og oversikt over tilgjengelige abonnement på hjemmesidene deres. Har heller ikke lykkes i å få info om dette fra kundeservice, tross gjentatte forespørseler. Kan bare spekulere i om dette er en bevisst strategi eller ikke, men det er i beste fall forvirrende og kundefiendtlig. Føler jeg har hatt en grei erfaring med Norgesenergi tidligere, men det skjer tydeligvis noe rart med dem nå. Blant sammenlignbare aktører er de heller ikke lenger å regne som en lavpristilbyder. Jeg vil lufte min erfaring med forbrukerrådet, starte en prosess med å bytte leverandør, og kan ikke anbefale noen å ha kundeforhold med Norgesenergi pr nå.
Umulig å komme frem på kundeservice. Ble lurt gjennom Elkjøp, de sa jeg kunne bytte som jeg ville og informerte ikke om bindingstid og bruddgebyr. Du har ikke sjans å lese dette når du står i en butikk, det skulle ikke vært lov. Håper fler går sammen og får stoppet disse svindlerne for godt. Grunnen til at jeg måtte bytte var at jeg ikke kom frem på kundeservice og de fant samtidig ikke adressen min, så ingen annen utvei enn å bytte til en leverandør som faktisk fant meg på en adresse. Det må jeg nok betale dyrt for. (Sto en time i kø på tlf på det lengste og kom fortsatt ikke frem).
Har hatt norgesenergi i flere år, og det eneste posetive opplevelsen jeg har med de er at jeg fikk 500,- kr avslag på en fryseboks en gang i tiden. Jeg har stått med en dyr avtale, og priser dukker opp på faktura som ikke er avtalt i forkant. Og de er steike umulig å få kontakt med. Brukte 1 uke på å få de til å komme med ett tilsvarende tilbud som jeg hadde fått av annet strømselskap, men bytter selvom grunnet elendig respons tid og umulig å få tak i på tlf.
Alt er dårlig og kan ikke anbefales til noen som ikke ønsker seg problemer. Lykke til med å få tak i dem på telefon