NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uten å informere klart legger de til "strømforsikring", "sparepakke" og "vintertrygghet", for å lure kunden for penger. Styr unna.
Hei Pål, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi skal alltid gi god informasjon om våre fordelsprodukter før disse registreres i avtalen, og jeg beklager derfor dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktene vises også alltid på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ikke ønsker produktene videre. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, kontakt derfor gjerne kundesenteret om du har mulighet. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vil si det er god kundeservice, med bra tilbud. Med prissikring og strøm konto. Kunne vært litt bedre på pris
Hei Martin! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker at vi ser over avtalen din hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi er etter min mening blant de rimeligste om man da også benytter seg av de tilbud man får i tillegg, som for eksempel mobilabonnement:)
Hei Håkon! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med dine avtaler hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Må nesten ringe hver dag til at rette opp gebyr på faktura uansett at den er på autogiro. Lager kreditt til 8000kr uten samtykke prøver at få renter av det bare lureri. Dem siger at hvis du sender inn spottpris fra andre leverdører da skal du få den prisen som er lavest,men du må sende dem daglig på grunn av dem ligger stadig høyere en mins 30 leverandører og det tar mange dager at få svar på epost og da blir dette bare lureri. Ikke til at anbefale.
Hei Torgeir, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Selv om du har Avtalegiro er vi likevel pliktige å sende deg fakturadetaljene og du vil derfor motta faktura per post om ikke du oppretter eFaktura. Første faktura er alltid gebyrfri med informasjon om at eFaktura må opprettes for å unngå videre fakturagebyr. Basert på det du skriver antar jeg at du har hatt betalingsløsningen Strømkonto. Dersom du ikke er fornøyd med betalingsløsningen må du gjerne ta kontakt så skal vi selvfølgelig avslutte denne for deg. Mvh Nina - NorgesEnergi
Oversiktlig og god service, lettlest faktura og app
Hei Terje! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har prøvd å ta kontakt med Norgesrnergi tok mange minutter. Også de lover ting men ikke fullfører . Dårlig service og dyrt selskap
Hei Furman, Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har aldri ønsket oss en forsikringsavtale knyttet til strømavtalen vår, men det ser jeg at vi har hatt i åresvis. «Norgespakken» heter den, og navnet skjuler godt at det er en forsikringsavtale vi betaler 2,50kr pr dag for! Jeg skulle like å se hvor mange som er klar over hva dette produktet inneholder! Her i huset har vi vært pensjonister i flere år, vi blir verken arbeidsledige eller permittert. Jeg ser at Forbrukerrådet reagerer på at Norgesenergi selger avtaler der «Norgespakken» er inkludert. Man får den muligens inkludert i en periode, men så koster forsikringen over 900kr i året.Dette er svindel, man skal ikke lures til å kjøpe produkter man ikke trenger. Vi har betalt tusenvis av kroner opp gjennom årene og føler oss svindlet av Norgesenergi. Sjekk regningen, og fjern dette produktet!
Hei Grete, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om produktet da dette ble registrert i din avtale. Man skal alltid få god informasjon om et produkt før dette registreres, og jeg beklager dersom dette ikke har skjedd i ditt tilfelle. Produktet skal også alltid vises på faktura slik at man kan ta kontakt dersom man ønsker å fjerne produktet. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi