NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ved et par anledninger hatt negative opplevelser med selskapet. Man sier en ting og gjør noe annet. Det er vanskelig å få oversikt over hva de gjør og jeg sitter med en fornemmelse av at de spekulerer i å gjøre ting så vanskelig som mulig for kunden som der igjennom mister bildet. De er heller ikke villige til å oppgi detaljer som etterspørres. Kommer aldri til å gå tilbake til NorgesEnergi
Flere faktafeil i samtale. Rotete forklaringer på regninger. Slettet Min Side umiddelbart etter oppsigelse - lenge før endelig oppgjør. Kunne ikke si hvor lang tid det ville ta før endelig oppgjør kommer eller hva beløpet ville bli. Endelig oppgjør kom nesten to måneder etter oppsigelsesdato. Flere innbetalinger av fast beløp etter oppsigelse. Fast pris er villedende. Du blir lurt til å tro at du har full kontroll, men får sjokk over hvor mye mer strømmen koster enn det du har betalt.
Vanskelig å få kontakt med kundeservice, de ringer sjeldent tilbake når man oppgir at de skal ringe deg. Det er kunderådgivere som er lite serviceinnstilte, og svarer på en ufin måte. I tillegg gjør ikke strømleverandøren jobben sin, da de visstnok hadde glemt å si opp vår gamle strømavtale med en annen leverandør, slik at vi fikk masse ekstraregninger. Ekstraregningene vi mottok nektet de å betale, selv om det var dem som hadde gjort feil. IKKE bytt til NorgesEnergi.
Er kunde på snart 9'ende året, har bare positive erfaringer. Supert med strømkonto du vet hva du må betale fast hver måned, og om du som kunde har ditt eget på stell, er det ingen problem. Kundesenteret er også helt supert.
Alltid svært god kundebehandling, god info om ulike avtaler, forutsigbart og trygt.