NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura kommer fra annet firma, faktura på nettleie kommer fra netteier.. ! Hva gjør egentlig Norges Energi ?
Hei Evan L. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av faktureringen i din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
Ville bare bytte fra Variabel strømprisavtale til Spotprisavtale, det var det eneste jeg bestilte i samtalen. Fikk tilsendt sms hvor det i tillegg sto at jeg bestilte ekstra ID-sikring til 69,-/mnd, det hadde han overhodet ikke nevnt i samtalen. I tillegg sto det at jeg bestilte fra 100% fornybar energikilde, dette med fast til 49,-/mnd pluss 5 øre pr kWh. Disse to siste avtalene hadde han overhodet ikke nevnt, og jeg hadde heller ikke nevnt disse temaene!! Maken til frekkhet!
Hei Snurt. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Det skal gis god informasjon angående produktene før dem legges til i avtalen, og vi ønsker ikke at kundene våre skal sitte igjen med en følelse av at de har fått noe de ikke har bestilt. Alle våre produkter må bekreftes skriftlig ved inngåelse for å unngå at disse kommer med uten at kunden er tilstrekkelig informert om dem og har takket ja til dem Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale. Mvh Ida, Norgesenergi
De satte oss på en dyrere avtale uten å si ifra til oss. Vi hadde spotpris, og fikk variabel pris.
Hei Torunn. Ved avtaleendring så skal det gis beskjed før endringen trer i kraft så gjerne ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke det. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Fikk beskjed om at det var den billigste pakken jeg hadde på strøm for ca 1 mnd siden. Så sjekket jeg opp med annet selskap og tok kontakt med Norges Energi igjen. Fikk da vite at jeg hadde den dyreste gaven og ble tilbytt en ny pakke. Takk for meg, meg ser dere aldri her igjen etter en slik kundeopplevelse. Lurt meg for mange lapper iløpet av året jeg har vært kunde!
Hei Stian. Vi synes det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss og at du føler deg lurt. Det er ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ønsker at vi skal undersøke avtalen. Mvh Ida, Norgesenergi
Hei Byttet strømavtale til Norges Energi tilfeldig, har aldri angret på det. Min familie er fornøyd og vi bruker varmepumpe hele året. Mange gode råd fra Norges Energi i løpet av vinteren som vi har brukt, dette er hva vi føler om Norges Energi.
Hei Jan R. E. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Alltid behjelpelige og hyggelige på kundeservice, prøver å gi deg det du trenger ,ikke hva de tjener mest på selv.
Hei Elisabeth. Vi takker så mye for den fine tilbakemeldingen og er glade for at du er fornøyd med vårt kundesenter. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi
Veldig fornøyd med servicen Jeg får alltid rask hjelp og prisene er gode
Hei Therese L. Det er fint å høre at du er fornøyd med servicen og din avtale hos oss. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Ida, Norgesenergi