⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

grei nok

Omtale av  Jan E. P

gjør så at kundene kanskje får den billigste energien på sikt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Jan E. P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Underbemannet kundeservice

Omtale av  Nils

Man må ha god tid og god tålmodighet. Passer for pensjonister. Godt nytt år

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Nils! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig dårlig kundeservice

Omtale av  Odd

Dessverre er jeg nødt til å gå så langt og si at det jobber inkompetente mennesker på kundeservice som hverken lytter en svarer på spørsmål. I mitt tilfelle hadde jeg tegnet to abonnement via deres hjemmeside. Unnvikende svar når jeg spør om prismatch og ber om at jeg legger dette inn via min side. Får ingen bekreftelse. Ingen Chat tilgjengelig via min side og heller ingen av mine 3 e-poster besvart siste 3 ukene. Et selskap man bør styre langt unna med mindre du absolutt ikke har noen spørsmål og er glad i og bli oppringt av en Norges Energi selger som skal bekrefte dine opplysninger, men selge deg inn en masse unødvendige dyre tilleggstjenester

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Odd! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hver dag for å yte den beste servicen, men dessverre er realiteten at kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter og svartiden i våre kanaler har vært mye lenger enn vi ønsker å tilby. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med nå. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (3)

Feil og lite informasjon

Omtale av  Christoffer

Blei lovet lav strømpris, men etter 14 dager når avtalen startet opp var prisen meir enn doblet seg, uten noe beskjed om dette.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Christoffer! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen hos oss. Dersom man har en variabel strømavtale kan strømprisen bli endret med 14 dagers varsel, og varselet går ut til kundene som har en aktiv strømavtale. Dersom man blir kunde etter prisvarselet er sendt ut er nye priser oppgitt på vår hjemmeside og det vil ikke bli sendt ut per epost på nytt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du har flere spørsmål. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (3)

Fornøyd kunde

Omtale av  Hans O

Fornøyd med pris på strøm,får go informasjon ang strømpriser.generelt fornøyd som kunde hos norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Hans O! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundevennlig

Omtale av  Jan T

Hyggelig og rask tilbakemelding, vennlig og relevant veiledning.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Jan, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Avtalebrudd

Omtale av  Inger

14. desember fikk vi tilbud om fastpris i januar og februar til 189,99 øre. (Pr. sms, ingenting med liten skrift) Vi takket ja til dette, men noen dager etter fikk vi sms om at prisen ville øke til 368,99 øre. Har de lov til dette? Det er da et avtalebrudd?

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:14

Hei Inger, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Dersom du har takket ja til fastpris gjennom produktet Prissikring innen tidsfristen skal du få fastpris som avtalt i perioden. Dersom du har en variabel strømavtale hos oss vil du likevel fremdeles motta varslinger om prisendring i grunnavtalen din. Dersom du har fastpris i perioden kan du da se bort i fra prisvarselet. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom noe fremdeles er uklart. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR