⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Grei pris.

Omtale av  Geir A. M

Grei pris. Manglende detaljer om forbruk på faktura i nettbank.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:09

Hei Gerid A. M! Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Husk at du også kan logge inn på Min Side gjennom hjemmesiden vår for full oversikt over dine faktura og strømforbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Svindlere på høyt nivå! Hold dere unna!

Omtale av  Yrja

Jeg takket ja til fastpris på strømmen og de virket bra og seriøse i starten, helt til jeg fant ut at de hadde lagt på masse ekstra avtaler som jeg aldri takket ja til. Fastprisen visste seg plutselig å være strømkonto og nå sitter jeg med masse gjeld som de har lagt på meg fordi de fakturerte feil pris! De sendte også informasjon om en helt annen kunde til meg på mail. Når jeg prøvde å spørre om dokumentasjon på at jeg har takket ja til disse avtalene så sluttet de å svare.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:09

Hei Yrja! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi. Det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Fornøyd kunde

Omtale av  Aina J

Jeg betaler en hvis sum hver mnd, og da vet jeg hver mnd hva jeg skal betale. Veldig fornøyd med den ordningen.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:09

Hei Aina J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Dyrt gebyr

Omtale av  Sigbjørn M

Trekker 59 kr pr mnd i gebyr og fårr papirgebyr uansett hva jeg gjør. Møkka selskap.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:09

Hei Sigbjørn M! Faktura blir sendt per post så fremt man som kunde ikke har opprettet eFaktura og får faktura tilsendt sin nettbank. Papirfaktura har fakturagebyr på kr 59,-. Gjerneta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] dersom du ønsker at vi skal undersøke hva som har skjedd. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Fakturaen er ryddig med oversikt forbruk siste 2 årene

Omtale av  Odd

Fakturaen er bra, men jeg har prøvd fastpris. Den ble dyrere en variabelpris.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyed med fakturaoppsett fra oss. Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Forutsigbarhet og behjelpelig.

Omtale av  Inger L

God kundeservice og er til å stole på. Ringer deg gjerne opp for å gi best mulig service og er løsningsorientert.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Inger L! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Dyrt og elendig kundeservice

Omtale av  Sofie

Har hatt topp 10 garanti, som absolutt ikke er en garanti for topp 10, da det er norgesenergi som bestemmer hvem avtalen sammenlignes med. Men kan skylde på meg selv for å ikke ha sjekket ut bedre. Det som er mer kritikkverdig er kundeservicen. Fikk plutselig en del tilleggstjenester, som var svært vanskelig å si opp. I tillegg har jeg vært sperret ute fra minside i lang tid, og kundeservice har ikke akkurat vært til god hjelp for å fikse opp det. Naturligvis, fordi jeg ville sjekke strømprisen min, som ligger ca 30 øre over sporpris. Har byttet nå.

Svar fra NorgesEnergi
01.11.2021 20:08

Hei Sofie! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med kontakt med vårt kundesenter. Det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] så vi kan undersøke hva som har skjedd. Kundesenteret har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR