NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp til å løse mine problemer. Alt ble ordnet lett over telefon.
Hei Turid! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med vårt kundesenter. Din tilbakemelding betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg føler å bli lurt. Har ingen mulighet å kontrollere prisen
Hei Steinar, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Ønsker gjerne undersøke om det er en avtale som vil være bedre for deg og ditt forbruk. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38100080 så kan vi undersøke din strømavtale. Vi er tilgjengelig alle hverdager mellom kl 08-16. Mvh Kate, NorgesEnergi
Grei pris. Manglende detaljer om forbruk på faktura i nettbank.
Hei Gerid A. M! Vi jobber alltid for å bli bedre og setter stor pris på din tilbakemelding. Husk at du også kan logge inn på Min Side gjennom hjemmesiden vår for full oversikt over dine faktura og strømforbruk. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg takket ja til fastpris på strømmen og de virket bra og seriøse i starten, helt til jeg fant ut at de hadde lagt på masse ekstra avtaler som jeg aldri takket ja til. Fastprisen visste seg plutselig å være strømkonto og nå sitter jeg med masse gjeld som de har lagt på meg fordi de fakturerte feil pris! De sendte også informasjon om en helt annen kunde til meg på mail. Når jeg prøvde å spørre om dokumentasjon på at jeg har takket ja til disse avtalene så sluttet de å svare.
Hei Yrja! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi. Det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i avtalen din og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokka 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Jeg betaler en hvis sum hver mnd, og da vet jeg hver mnd hva jeg skal betale. Veldig fornøyd med den ordningen.
Hei Aina J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Trekker 59 kr pr mnd i gebyr og fårr papirgebyr uansett hva jeg gjør. Møkka selskap.
Hei Sigbjørn M! Faktura blir sendt per post så fremt man som kunde ikke har opprettet eFaktura og får faktura tilsendt sin nettbank. Papirfaktura har fakturagebyr på kr 59,-. Gjerneta kontakt på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected] dersom du ønsker at vi skal undersøke hva som har skjedd. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Fakturaen er bra, men jeg har prøvd fastpris. Den ble dyrere en variabelpris.
Hei Odd! Så hyggelig å høre at du er fornøyed med fakturaoppsett fra oss. Det setter vi pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.