NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke biligst, men ikke dyrest heller. Den kan godt gjøres så billig som billigste på markedet. Ellers bør man bytte til en som er billigste på markedet.
Hei Majorie, Vi ønsker at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss. Ta derfor gjerne kontakt med vårt kundesenter, så vil vi kunne se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer på avtalen din. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen er Ihht Bytt.no helt grei, men du må passe på som en smed. Jeg ble overført til en avtale som jeg ikke hadde bedt om, og det ble lagt til produkter som jeg ikke er tjent med. I tillegg forsøkte de å selge meg Sparepakke, som er et kredittprodukt der det beregnes renter. Dette ble fremstilt av selger som et særlig godt tilbud siden jeg var gammel kunde. Sleipe saker.
Hei, NorgesEnergi tilbyr ulike fordelsprodukter man kan ha med i strømavtalen sin. Disse er valgfrie og uten binding og man skal alltid få god informasjon ved innsalg. Slik jeg forstår det av kommentaren din er det Strømkonto du har fått med i avtalen din. Dette er en betalingsløsning vi tilbyr våre kunder som ønsker å betale et fast beløp hver måned. Strømkonto er som våre andre fordelsprodukter, helt valgfritt. Dersom du har opplevd å ikke få god nok informasjon ved innsalg må du gjerne kontakte oss slik at vi har mulighet til å undersøke nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
De orienterer meg om hvilke avtaler som er mest prisgunstig både på kort og lang sikt. Jeg har gode erfaringer med Norgesenergi.
Hei Annar, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Fått sammenlignet min strømleverandør med andre, og det er en god avtale spotpris.
Hei Maylisbeth, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Må ringe kundeservice hver gang regningen hver pga. feil pris.
Hei, Jeg beklager dersom du har opplevd feil på våre fakturaer, og kan forstå at dette oppleves som frustrerende. Ta gjerne kontakt med oss igjen så vil vi selvfølgelig undersøke dette nærmere. mvh Nina - NorgesEnergi
Har sjekket strømavtalen jeg har hos norgesenergi på bytt.no og er fornøyd med resultatet
Hei Kjell, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi
Avtalen ble ved inngåelsen garantert å ligge på et prisnivå som til enhver tid skulle være blandt de 5 rimeligste i Norge . Det har de holdt.
Hei Rein, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en fortsatt fin høst, mvh Nina - NorgesEnergi