NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kom en fyr fra NorgesEnergi på døra i dag, og dette var ingen hyggelig samtale. Han var ekstremt pågående, og til tider uhøflig. Jeg ba om å få brosjyre slik at jeg kunne lese meg opp på hva tilbudet var, men da sa han: «jeg har tatt med så få, så disse brosjyrene gir jeg bare til de som vil bli kunde». Så man får altså ikke lese seg opp før man allerede har takket ja? Uhøflig, frekt og useriøst.
Fikk en pågående selger inn i huset. Ga klar beskjed om at jeg ikke var interessert i "sparepakke" (49,- pr. for å får 4 mnd betalingsutsettelse ved permittering). Når jeg nå flere mnd. senere oppdager at jeg har betalt 49,- hver mnd., sender jeg dem mail. Får etter flere dager i svar, at de ikke kan forandre noe på det som allerede er betalt. Useriøst og lite kundevennlig. Styr unna.
Første faktura på min nye avtale «Bedrift Aktiv» er mottatt - Kunne ikke vært mer fornøyd. For det første var selgeren jeg fikk det av ekstrem hyggelig og sjarmerende, ikke minst dyktig. Har aldri kjøpt noe over telefonen tidligere, men hun ordnet og møtte alle mine problemer med løsninger. Fakturaen er betydelig mindre og selvom jeg ikke sparer så ekstremt mye, så ER dette en billigere avtale og hvorfor ikke bare ha det som er billigst. Selgeren lovet heller aldri gull og grønne skoger, men sa det akkurat som det var. På avtalen får du også tilsendt «prisbevis» hvor det står hva du betaler målt mot privatmarkedet, dette blir spennende i månedene fremover. Takk!
Bortsett fra at det automatiske tilbakeringingen ikke fungerte. Men etter å i 7 min ha hørt på en energisk sørlandsk kvinnestemme som messet om at jeg heller burde gå inn på nettet å sjekke faktura og avtaler der, fikk jeg hjelp av en imøtekommende og tålmodig kundebehandler. Har ikke gærent å si om NorgesEnergi jeg :-) (jeg måtte gitt 5 stjerner om tilbake-ring hadde virket)
Har hatt NorgesEnergi i to år da det plutselig dukker opp et gebyr på kr. 49,- som det kaller "annet". Var i kontakt med kundeservice som skulle få det ordnet, neste måned kom et nytt gebyr på kr. 147,- som heter " engangsfakturering", hva er dette for noe da? Kontaktet kunderservice og etter lang venting fikk jeg kontakt, vedkommende synes å ha lite peiling på hva hun snakket om, skylte på systemet deres som var nede, var lite fornuftig å få ut av den samtalen. Dette er dårlig kundebehandling og resulterer i at jeg har funnet ny leverandør som også har betydelig lavere strømpris.
Jeg fikk lagt inn "vintertrygghet" til 39 kroner og "100% fornybar garanti" til 27 kroner automatisk enda jeg sa jeg ikke ønsket noen ekstraprodukter da jeg bestillte. De ringer deg hele tiden og prøver å få deg til å bestille flere dyre ekstraprodukter
Greit nok med selve strømmen og sånn, men å sitte en TIME i tlf uten å få svar er uhørt! I det minste burde det vært opplyst hvor lenge det er å vente eller hvilket nr man er i køen.