NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige svar å forklaringer. Litt uklart om hva som forlanges juridisk i søknaden om endring av strømavtale - angrerett beskrivelse.
Hei Lillian G Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Vi beklager at ikke informasjonen rundt endring av strømavtale har vært klar nok. Når det kommer til bestilling eller endring av strømavtale har man fjorten dagers angrefrist. I den forbindelse vil vanligvis ikke avtalen startes opp eller endres før det har gått fjorten dager. Endringen trer i kraft automatisk etter fjorten dager. Dersom man ønsker å starte opp strømleveransen/ endre avtale før de fjorten dagene har gått kan man sende oss en skriftlig beskjed om dette. Dersom du ønsker å gjøre dette, men er usikker på hvordan det gjøres kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Savner fortløpende pris på strømmen jeg bruker. Pris på kilowatt sier meg ingenting.
Hei Kirsten S Takk for din tilbakemelding. Den er verdifull for oss. Appen vår er fremdeles under utvikling og vi jobber for øyeblikket med å få opp en funksjon hvor man kan se kostnaden for strømmen man bruker til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
En app for prisutvikling . Da blir det topp. Slik kan vi følge med alt time for time
Hei Erik Takk for din tilbakemelding. Det er verdifult for oss å vite hva kundene våre ønsker. Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Ha en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fikk anbefalt via SMS å bytte fra topp 10 til spotpris. Har ikke peiling, 85 år. Tror på det jeg får anbefalt.
Hei Wera F Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Topp 10 garanti er dessverre en avtale som er på vei ut av vårt sortiment, men avtalen Spotpris er et fullgodt alternativ til denne. Med Spotpris får du strømmen til innkjøpspris til en hver tid og er med det sikret at du har en god pris sammenlignet med prisene i strømmarkedet til en hver tid. Over tid er det også historisk sett Spotpris som lønner seg da man får med seg alle prissvingningene i markedet. Vit at du kan ta kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe. Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
De ga meg den totale trygghetsfølelsen med at de ga meg en grundig gjennomgang av avtalen og fordelene. Blide og imøtekommende kumderådgivere og gode fordeler😊
Hei Siv E Tusen takk for fine ord. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at du har fått god hjelp i kontakt med vårt kundesenter. Det er viktig for oss. Vit at vi er her om det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Nå har jeg bedt om å få bytte til spotpris fire ganger, uten at endringen er gjort. Vi har fått endret på hytta, men ikke på huset der forbruket er høyest. Begynner å bli ganske oppgitt og vurderer å droppe Norges Energi etter minst 10 år som kunde. Hvis endringen ikke skjer innen utgangen av i morgen, bytter jeg selskap! 😬😖🤬
Hei Elisabeth N Vi har full forståelse for at dette oppleves frustrerende. Man skal stå fritt til å endre sin avtale når man måtte ønske. Du skriver ikke noe om hvordan du har forsøkt å endre din avtale, om det er via min side eller vårt kundesenter. Det er vanlig at det kan ta noen dager før man kan se avtaleendringen på min side. Ved endring via vårt kundesenter skal man motta en bekreftelse på avtaleendring på epost kort tid etter. Dersom du fremdeles ikke kan se at din avtale har blitt endret håper vi du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken og hjelpe deg med dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Har betalt inn fast beløp i alle år, aldri hørt noe fra NorgesEnergi, før jeg byttet strømleverandør. Da tar de kontakt og spør hva de kan gjøre for å beholde meg som kunde. Når de ikke får beholde meg som kunde, så smeller de ut en sluttregning på kr 5200,- som takk for et langt kundeforhold. Fastbeløp tydeligvis vært for lite, pluss renter av dette. LURERI = NorgesEnergi . Ødelegger for hele strømnæringen, kunden er ikke i fokus i det hele tatt. Skal aldri tilbake og har nå avsluttet både primærbolig og sekundærbolig. Trist som F………!
Hei Reidar Vi synes det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Det høres ut som du har hatt en betalingsløsning hos oss som heter Strømkonto. Denne fungerer som en konto som du betaler inn til og som vi trekker dine fakturaer fra. Vi tar da utgangspunkt i ditt årsforbruk og deler dette i tolv like deler slik at du betaler det samme hver måned hele året. Dette er for å gi mer forutsigbarhet og for å unngå høye fakturaer på vinterhalvåret som for noen kan være en utfordring å få betalt. Man vil jo da vanligvis betale litt mindre enn man bruker på vinteren og litt mer enn man bruker på sommeren så vil dette jevne seg ut i gjennom året. Det er veldig vanlig å ligge litt i minus på saldo etter vinteren. Dette vil vanligvis gå i pluss igjen i løpet av sommeren/høsten. Saldo oppdateres på hver faktura slik at man til en hver tid kan få oversikt over hvordan man ligger an med innbetalinger. Man kan velge å betale mer eller mindre enn anbefalt månedsbeløp om ønskelig. Strømkonto er valgfritt hos oss og man kan når som helst avslutte denne og faktureres for reelt forbruk om ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en utsettelse/oppdeling av faktura eller om det er noe annet vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Vi håper du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica - NorgesEnergi