NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
det som blir avtalt i telefon blir ikke fulgt opp. bruk mail for å få alt skriftlig.
Hei Jan! Det er leit å høre at du opplever oss slik! Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Beklager at det har medført litt lengere ventetid. Håper du gir oss en sjangse til! Mvh Sara
Aldri bruk norgesenergi! Blir møtt i telefonen med frekke kommentarer, ingen hjelp og skyhøye priser på faktura! Ekstremt lang ventetid for kundeservice også, helt uholdbart!
Hei Jane! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med vår kundesservice. Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Husk at vi kan nås gjennom flere kanaler deriblant telefon, chat, epost og Facebook. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Ryddige opplysninger og greie avtaler, spotpris Avtalen er enkel å forstå
Hei! Takk for hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å kontakte vårt kundessenter. Vi er her for deg :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Utrolig fornøyd med NorgesEnergi, de har hele tiden vært i forkant med god kommunikasjon angående endringer for meg som strømkunde, de yter god service og jeg er veldig fornøyd med å ha strømkonto som vil si at jeg betaler ett fast beløp hver måned.
Hei Else Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd både med vår kundeservice og din strømavtale hos oss. Det er vi veldig glade for. Dersom det skulle være noe er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Føler meg grundig lurt da det ringte en idiot og tilbød oss strøm. Vi har 2 hus og ville ha samme avtalen på begge husene. Men nei da, idioten solgte oss den dyreste strømmen som var på det ene huset.
Hei Mona K Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan se på dine strømavtaler og finne den beste avtalen for deg. Hva som lønner seg vil blant annet avhenge av forbruket på måleren. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica – NorgesEnergi
Frustrerende at jeg ikke kan følge med på kostnadene. Søyler og kolonner med kwh sier meg ingenting. Biter negler for fakturaen januar 23. Byttet fra Fjordkraft i september, og håper jeg slipper å bytte igjen. Men det forutsetter at jeg kan ha kontroll på kostnadene.
Hei Eva Vi jobber for øyeblikket med en løsning hvor man skal kunne se i kroner og øre hvor mye man har brukt til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Mvh Monica - NorgesEnergi
norgesenergi leverer strøm med lite påslag og det er jo bra, men samlet regning på strøm og nettleie det kan de ikke, selv om de lovet det ved avtaleinngåelse. Skuffet
Hei Hans E Vi fakturerer nå sammen med de fleste større nettleverandører i Norge slik at de aller fleste av våre kunder får en samlet faktura fra oss, men det er fremdeles noen netteiere vi ikke har avtale om gjennomfakturering med. Vi beklager at du har blitt forespeilet dette når dette ikke var tilfelle. Det er mulig at det vil komme på plass en avtale. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi sjekke dette i forhold til din netteier. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi