NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ærlige selgere uten noe som helst juks. Kan spare 1060 kr årlig sammenlignet med leverandør som gir dagens betingelser som har oppstått som følge av dagens kraftpriser.
Hei Ronald! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Prakker på deg mye ekstra som man ikke har bruk for. Det fant jeg ut når de sendte ut en skyhøy slutt faktura når jeg byttet selskap. Sendte Mail om å få dele opp fakturaen, fikk svar 14 dager etterpå: Ha en fin dag! sto det på svaret. Ikke fått noe svar om å dele opp faktura og få ordnet opp på skikkelig vis.
Hei Jan! Det stemmer at vi tilbyr fordelsprodukter man kan ha i strømavtalen sin. Disse skal derimot bli informert om og takkes ja til når man blir forespurt dem. Håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 så vi får undersøke hvorfor du ikke har fått svar på henvendelsen din. Kundesenteret har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Informasjonen er ganske bra. Raske med å ta kontakt dersom det er snakk om bytte av leverndør.
Hei Erik! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Misinformasjon når avtalen ble inngått. Senere nekter de å gi ut avtalen som ble inngått og lydfilen hvor den ble inngått. Useriøst fra en såpass stor aktør. Råder alle å styre unna.
Hei Lukas D! Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd med strømavtalen din hos oss og håper du tar kontakt med oss på telefon 38 10 00 80. Vårt kundesenter har åpent mandag - fredag klokken 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi
Ikke fornøyd med strøm avtale.. Alt for dyrt spørre du meg.. Skal ha det billigste Strømmavtale jeg kan få
Hei Uno L! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 dersom du ønsker en gjennomgang av din avtale og at vi kan undersøke om vi har en annen avtale mer tilpasset ditt forbruk. Mvh Anna, NorgesEnergi
Holder seg til avtaler og leverer en oversiktlig faktura.
Hei Roy R! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Trivelige folk i telefonen som prøver så godt de kan for å gi gode tilbud😊ønsker at telefonfolka kunne gi en liten rabatt på strømregninga når man ringer og spør spesifikt om dette. Det fikk de til før i tiden, så hvorfor ikke nå?
Hei Illa! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på. Vi har per nå ingen kampanjer, og har da ikke mulighet til å utgi rabatter. Mvh Anna, NorgesEnergi