NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes det ikke var noe særlig å være kunde hos dem, jeg frykter det. Skjuler veldig mye som for eksempel bindingstid, veldig dårlig connection / samarbeid mellom de og mørenett som medfører at de fortsetter å fakturere etter flytting etc, sleip kundebehandling og veldig innaccurate på prisene som kommer. In general litt for dårlig system!
Ble oppringt av selger fra NorgesEnergi som fortalte om avtalen Bedrift Aktiv. Han fortalte om hvor fantastisk dette var. Jeg spurte gjentatte ganger om det var noen ekstrakostnader knyttet til dette. Han sa nei til dette og at det kun var spotpris. Under opplesingen av avtalen klarte han å snike med en setning om fastpris på 59 kr/måneden på måleren. Dette fikk ikke jeg med meg. Han nektet også å sende avtalen på e-post samt at han sa jeg måtte svare ja på SMS under samtalen. Senere fikk jeg brev i posten der avtalen sto. Dagen etter mottak av avtalen ringte jeg NorgesEnergi for å klage. Medarbeideren fra NorgesEnergi viste til opptaket. Jeg ba om at de lyttet til det og tok en vurdering av avtaleinngåelsen. Hun lovte å gi tilbakemelding. Det skjedde ikke. Jeg ba LOS om å stoppe overføringen. Ca. en uke senere ringte en selger fra NorgesEnergi og spurte om hvorfor jeg avsluttet avtalen. Jeg forklarte hvorfor og sa at jeg ville boikotte NorgesEnergi for all framtid, blant annet manglende tilbakemelding fra forrige kundebehandler. Han begynte da å snakke nedsettende om konkurrenten LOS istedenfor å framsnakke eget produkt. Nå har jeg fått brev fra NorgesEnergi om avtalebrudd og at jeg må betale 1500 kr. Det har jeg nå sendt e-post om at jeg nekter å betale. Jeg vil anta at de har brukt mer i utgifter på meg enn de noengang vil få inn selv om jeg betaler straffegebyret.
Ble ringt opp av selger og fikk et tilbud på strøm. Fikk ikke opplyst om noe bruddgebyr. Sa ok til tilbudet. Ringte så til min tidligere strømleverandør. De ville tilby meg en enda bedre avtale så jeg gikk tilbake etter to dager i Norgesenergi. Fikk et bruddgebyr på 3000kr. Hører mange sleipe historier på hvordan norgesenergi skaffer kunder.
Prisen er akkurat som de lover. Ingen overraskelser. Jeg har alltid vært fornøyd.
Min mor måtte gjøre endinger med strømavtalen ifbm min fars bortgang. Hun kontaktet kundeservice hos Norges Energi og ble utrolig godt behandlet, eierskifte og endringer ble ordnet opp i og hun fikk nye faktura med korrekt navn. Dette ble ordnet etter første henvendelse. Andre leverandører hun har måtte gjøre endringer hus har brukt lang tid og rotet det til (Canal digital, Telenor, Skagerak nett). Tusen takk til den varmeste kundeservice som møtte min mor hos dere i Norges Energi. Hyggelige sørlendinger som har greie på å ordne opp! Hilsen en fornøyd datter som har vært kunde i 15 år og fortsetter i allefall i 15 år til.
Billige hele veien. Sparte mye på å gå hit. Hyggelig service. Raske svar.
Visste om Norgesenergi på forhånd, så når selgeren ringte var jeg forberedt. Selgeren unngikk elegant å nevne bindingstid og bruddgebyr, og da jeg nevnte det begynte selgeren å blande sammen privatavtale og bedriftsavtale. Etter endel mas måtte han innrømme at det var bedriftsavtale med bruddgebyr han forsøkte å selge meg. Uredelig oppførsel.