NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fra første dag til nå er jeg stort sett fornøyd med god behandling og priser på strøm og mobiltelefoner.Jeg anbefaler andre å abonnere på NorgesEnergi.
Hei Foad A Takk for fin tilbakemelding og for at du anbefaler oss til andre. Vi er glade for at du er fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Dårlig kundeservice, ikke bli noe bedre selvom jeg har tatt kontakt mange ganger
Hei Tang Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen da vi ønsker å høre mer om dine erfaringer hos oss. Vi setter pris på både ris og ros, og tilbakemeldinger fra våre kunder kan hjelpe oss å bli bedre. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Stol ikke på selgere i NorgesEnergi. Kjøp nesten aldri NorgesEnergi via Elkjøp e.l. Forbrukerombudet bør følge dette selskapet nøyere. Positivt. Et stort og solid selskap, som leverer el til spotpris. Med greit påslag.
Hei Vilhelm Vi har forskjellige tilbud og tjenester for å dekke forskjellige forbruk og behov. Alle våre tilleggstjenester er valgfrie og må bekreftes skriftlig ved inngåelse. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker å endre eller fjerne noe fra din avtale. Vi tar gjerne en gjennomgang av din avtale da det er viktig at du som kunde vet hva du betaler for. Samtidig kan vi sjekke om du har den beste avtalen for ditt forbruk og dine behov. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Tar alt for lang tid å komme igjennom på kundeservice. Har sagt de har problemer i lang tid.
Hei Frank Vi har dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt over en lengre periode nå og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som ser ut til å ha hatt en gledelig effekt på ventetiden. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg får høyere strømregning enn naboer med større leiligheter - som også bruker NorgesEnergi. Jeg har 18*C inne, og bruker ekstra strøm når prisen er på det laveste. Jeg kommer ikke gjennom til NorgesEnergi på telefon.
Hei Tone B Det er vanskelig å si hva det er som gjør at din faktura er høyere enn din nabos faktura da strømforbruket er forskjellig fra kunde til kunde og avhenger av mer enn størrelse på bolig. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan ta en titt på ditt forbruk og sjekke at du har den strømavtalen som passer best for deg. Vi har satt i gang flere tiltak for å få ned ventetiden og dette ser ut til å ha hatt en gledelig effekt. Vi kan likevel dessverre ikke garantere kort ventetid da pågangen til vårt kundesenter varierer mye. Kontakt oss gjerne på epost [email protected] eller via kontaktskjema https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø. Vi besvarer samtlige eposter så snart vi kan. Om ønskelig kan du forsøke å ringe oss igjen på telefon 38100080. Mvh Monica - NorgesEnergi
Fakturerer for tilleggstjenester man aldri har bestilt. Jeg sa eksplisitt på telefonen at jeg ikke ønsker tilleggstjenester som koster ekstra, men dette fakturer de for allikevel. Dette er neppe en glipp fra deres side, men en del av deres uredelige markedsstrategi. Ren svindel. Når jeg prøver å kontakt dem for å kreve at det fjernes fra fakturaen er de som sunket i jorden frem til etter forfall. Valget står mellom inkasso eller å betale tilleggspostene. Helt håpløst. Har sagt opp avtalen og skal aldri bruke NorgesEnergi igjen, selskapet er en katastrofe.
Hei Marcus C Alle våre tilleggstenester må bekreftes skriftlig slik at det skal ikke være mulig å få dette med på avtalen uten at man har takket ja til det i forkant. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i hva som har skjedd her og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Du kan gjerne spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg regnet med at mine strømutgifter skulle bli mindre ved overgangen fra Nordlys Energi til NorgesEnergi. Til å begynne med var det riktig, men snart viste det seg at utgiftene ble de samme og nå på siste regninga for desember viste det seg at regninga var merkbart høyere enn for de foregående månedene.
Hei Bjørn S. B Prisene i strømmarkedet er i stadig endring, slik at det er viktig at man sammenligner for samme periode dersom man sammenligner strømpriser. Prisene på strømbørsen varierer mye fra måned til måned, og da alle strømleverandører kjøper inn strømmen på samme sted er innkjøpsprisen/Spotprisen den samme hos alle leverandører. Spotprisen i Desember var merkbart høyere enn i de to foregående månedene. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker en forklaring og gjennomgang av din strømavtale hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne med å finne den beste løsningen for deg. Mvh Monica - NorgesEnergi