NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min erfaring er at Norges energi oppfyller mine krav til strøm levandør
Hei Arne Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd kunde hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
NE garanterer fornybar energi. Tull. De tar betalt for det.
Hei Reidar Da tenker du nok på vår valgfrie tilleggstjeneste 100 % fornybar energi. Med tilleggstjenesten 100 % fornybar energi knyttet til din strømavtale garanteres du at det produseres strøm fra fornybare energikilder tilsvarende ditt strømforbruk. Dette gjør vi ved å kjøpe opprinnelsesgarantier fra kraftprodusentene. Opprinnelsesgarantier er en merkeordning for elektrisitet som ble innført med EUs første fornybardirektiv i 2001. Strømmen inn til din bolig vil være den samme, men igjennom opprinnelsesgarantiene sikrer du at det blir produsert like mye kraft fra fornybare kilder som du forbruker. I tillegg gir vi 100 kroner i året til regnskogfondet for hver kunde som bestiller 100% fornybar energi. Tjenesten er som nevnt helt valgfri og kan fjernes når som helst om ønskelig. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du skulle ha noen flere spørsmål eller ønsker å fjerne tjenesten. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Noe jævla mas på tlf og spam ringing til alle døgnets tider. De gir seg bare iķke
Hei Jonny O Vi synes det er leit å høre at våre telefonoppringninger oppleves som plagsomme. Det er ikke vår intensjon. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få fjernet ditt nummer fra våre ringelister. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Selger hos NorgesEnergi bedrift forteller ikke at du får glipp av strømstøtte. Så er det bindingstid på 12 mnd fra når du sier opp avtalen - ikke når den begynner. Brudd på avtalen koster 3000 per måler…
Hei Anne H Vi synes det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det er viktig for oss at det gis riktig og tilstrekkelig med informasjon rundt avtaleinngåelse, og at kunden sitter igjen med en best mulig avtale for seg og sitt forbruk. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
it has been very smooth experience so far. There has not been any problem. I like that they notify me with tomorrow's price.
Hi Sujan We are happy to hear that you have had a good experience with us. Feel free to contact us if there is anything we can help you with. Best regards Monica - NorgesEnergi
Har installert solcellepanel, og Norgesenergi kan ikke tilby solbank til sine kunder. Jeg bytter nå til Fjordkraft som kan levere solbank.
Hei Inger Du har helt rett i at vi ikke tilbyr solbank for øyeblikket. Det er godt mulig vi vil kunne tilby Solbank i fremtiden, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for øyeblikket. Vi setter pris på din tilbakemelding og tar dette til etterretning. Vi synes det er leit å miste deg som kunde, men ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig oversiktlig nettside. Suveren app, samt prisen, ikke minst på spotpris! Anbefaler!!!
Hei Kirsti H Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Monica - NorgesEnergi