NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fatter ikke at det er mulig å bruke så lang tid på å i det hele tatt få tak i en kundebehandler! Har ringt 2 ganger i dag, første gang ved at dere skulle ringe opp noe dere aldri gjorde og andre gang har jeg sittet i kø i 40 min uten å i det hele tatt få noe beskjed om hvor jeg befinner meg i køen, enda ikke fått noe svar! Helt tåpelig opplegg, enten må dere få en bedre nettside eller så må det i alle fall være mulig å få kontakt med dere!!
Hei Hannah! Vi beklager at det har vært vanskelig å komme i kontakt med oss. Grunnet de høye strømprisene er det mange som ønsker å komme i kontakt med oss, noe som dessverre fører til unormal lang svartid på telefon og epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Mvh Anna, NorgesEnergi.
For meg er det oversikt over pris som er viktig, annet strømselskap tilbyr 7 øre billigere spotpris enn NorgesEnergi i. flg. Forbrukerrådet.
Hei Rog1! Spotprisen er lik for alle strømleverandører som handler strømmen på nordiske strømbørsen NordPool. En strømleverandør har ikke innvirkning på denne, og har ikke mulighet til å sette egen spotpris. Mvh Anna, NorgesEnergi
Eldre kunder - som meg - skulle gjerne mottatt info-materiell gratis or ordinær post…
Jeg er veldig fornøyd med Norges Energi. Jeg følger med på prisguiden og opplever selskapet som prisgunstig. For meg er pris det viktigste. Har vært kunde i mange år og forblir det nok i mange år til. Mvh May
Hei May, Så hyggelig at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi
fornøyd med service og god oppfølging. Får regelmessig tilbud om nyheter.
Hei Ivar, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god jul, mvh Nina - NorgesEnergi
Godt fornøyd så langt. De kommer også godt ut i forbrukerrådet slik jeg ser det. Man har også flere muligheter og velge mellom. Et lite minus er at de ikke har app...til strømforbruk og pris.
Hei Addy, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi har en ny strøm-app under utvikling, og håper du blir fornøyd med denne når den lanseres. mvh Nina - NorgesEnergi
Lite å spare på å bytte i forhold til tryggheten om at jeg blir godt ivaretatt hos NorgesEnergi.
Hei, Så hyggelig å høre at du føler deg ivaretatt som kunde hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en god jul! Mvh Nina - NorgesEnergi