⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

ekstremt dårlig kundeservice

Omtale av  Amir

Helt forferdelig kundeservice. Det er , rett og slett, ikke mulig å komme i kontakt med dem. Jerg har vart deres kunde i mer enn 10 år og første gang jeg skulle snakke med dem for et par dager siden var en ubeskrivelig dårlig opplevelse, har ventet i en time på linje og ble nødt til å høre " ..du er ikke som de andre.." hundrevis av ganger, samme sang om og om igjen. "Tast 1 " hvis du vil at de ringer deg tilbake, fungerte ikke , ingen e-mail adresse å finne på nettsiden deres , helt forferdelig. Ikke mulig å åpne fakturaer , omtrent ingenting fungerer verken på nettsiden deres elle kundetelefon. Jeg byttet til en annen leverandør samme dag, og jeg fraråder sterk alle til å bli kunde hos Norgesenergi.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Amir! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. eg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Bra service

Omtale av  Stef

Meget hyggelig konsulent! Kunnskapsrik og ærlig ….

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Stef! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Dere ligger inn forsikringer og annet i avtaler uten at kunden vet om det og tar betaling for det

Omtale av  Øyvind

Har prøvd og ringe dere, har sittet en time i kø, prøver du chat funksjonen kommer du til med en gang, men de folka der kan ikke hjelpe deg, ber deg bare ringe, så da blir det tlf kø venting.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Øyvind! Hei xxx! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi beklager lang ventetid i våre kanaler. Kapasiteten på kundesenteret har vært sprengt i vinter grunnet den store pågangen, noe som dessverre har ført til en lenger svartid enn vi ønsker å tilby deg som kunde. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (2)

Fornøyd

Omtale av  John

Garantere prisnivået å være blant de 10 beste på pris til enhver tid...

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei John! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Strømabbonoment

Omtale av  Kenneth G

Elendig 3.5t med samme sang uten å nå kundeservice…funksjonen tilbakering fungerte ikke…snakket med en operatør til slutt..utrykte fortvilelse ang.abbonoment på feil måler..dagen etter får jeg melding om at strømabbonoment nok en gang er satt på feil måler, etter at jeg gjentatte ganger ga beskjed om hvilken måler abbonoment skulle stå på…helt fullstendig uforståelig! Norges energi må rydde opp i tekniske problemer og øke bemanning på kundeservice!

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Kenneth G! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker, samt at ventetiden i våre kanaler har vært mye høyere enn vi ønsker å tilby kundene våre. Håper denne saken løste seg for deg! Viss ikke kan du gjerne sende en henvendelse til vårt kundesenter på epost [email protected] eller telefon 38 10 00 80 sånn at vi får sett på saken på nytt. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Rimelig

Omtale av  Cathrine

Jeg er fornøyd med Norgesenergi. Synes bare det er så rart at kalkylene , avlesing pr.døgn,er såå like når jeg slår av ovn og fyrer med ved,eller ikke er hjemme og en ovn står på. Om jeg ikke vaskerklær eller ikke er toppene på tider jeg ikke bruker mye strøm og lave når jeg faktisk bruker litt. Merkelig!! Denne appen som heter "Forbruk" kunne vært forklart bedre.

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Cathrine! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i NorgesEnergi! Når det gjelder forbruk er det netteier som er ansvarlig for å lese av måleren din og sende avlesninger videre til Elhub som igjen blir lagt inn på Min Side på vår hjemmeside. Dersom det er uregelemessigheter eller man har spørsmål om de avlesninger som er gjort må man ta kontakt med netteier. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (1)

grei nok

Omtale av  Jan E. P

gjør så at kundene kanskje får den billigste energien på sikt

Svar fra NorgesEnergi
23.02.2022 16:15

Hei Jan E. P! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR