NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
NorgesEnergi ansetter konsulenter til å kun sitte å lure personer inn på limpinnen med organisasjonsnummer privat strøm du ikke får utgiftsført i regnskap og nå som strømprisene går i været står man med skjegget i postkassen de tar ikke telefonen en gang
Hei Jan V! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi
Dyktig og i møte kommende saks behandler😊👍. Saksbehandler var veldig dyktig og forklarte meg vedrørende spot pris og variabel strøm avtale. Og informerte også om mobil avtale, jeg valgte å flytte våre mobil tenester over til Norges energi. Da jeg har prøvd i noen år å gå over til andre strøm leverandører, så ble jeg så skuffet over hva de lovet og ikke holdt, så jeg gikk tilbke til Norges Energi, og der har jeg tenkt å være.
Hei Helge! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har en avtale som enkelmannsforetak som ikke eksisterer lenger. Pris på strøm er ikke det billigste i markedet og jeg vurderer å skifte.
Hei Adabrinchmanngmailcom! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Det ønsker vi selvsagt ikke og jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi får sett nærmere på avtalen din hos oss. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Har ingenting å utsette på NorgesEnergi. Jeg får veldig god kontroll på forbruket mitt og avtalen min på «Min side», og kundeservicen er også upåklagelig. Anbefales!
Hei Liv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi
Umulig å få kontakt med selskapet på tlf og mail da jeg vil vite hva avtalevilkår for strømproduktet Gul Elkjøpspot betyr.
Hei Liv F! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Til informasjon har Gul Elkjøpspot spotpris på strømmen du bruker + kr 29/mnd i fastbeløp + påslag 5,99 øre/kWh. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Anbefales ikke, de tar ikke telefon, svarer ikke mail eller chatt. Ble forbanna og sa opp norgesenergi, men gjett hvem som ringte dagen etterpå, joda det var norgesenergi, de er skyldig oss penger fra strømkontoen, men de klarer f.. Ikke betale det ut
Hei Bamu! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Jeg beklager at du har opplevd lang behandlingstid hos oss. Kundesenteret opplever for tiden stor pågang og har av den grunn dessverre lengre behandlingstid enn vi ønsker. Vi ønsker gjerne å undersøke saken din, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Min side har absolutt forbedringspotensiale.Opplever å bli kastet ut og må logge meg på igjen bare jeg trykker på en fane.Grafen over forbruk er også uoversiktlig.Hadde Fjordkaft før og der kunne man se hva i % man hadde brukt strøm på.Men vil jo gjerne ha den billigste avtalen.
Hei Siv! Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi jobber hver dag med å forbedre Min Side og kom med en oppdatering av Min Side over nyttår. Vi håper den nye Min Side lever bedre opp til forventningene da man nå har full oversikt over forbruk ned på timesbasis. Mvh Anna, NorgesEnergi.