NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Føler meg grundig lurt da det ringte en idiot og tilbød oss strøm. Vi har 2 hus og ville ha samme avtalen på begge husene. Men nei da, idioten solgte oss den dyreste strømmen som var på det ene huset.
Hei Mona K Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan se på dine strømavtaler og finne den beste avtalen for deg. Hva som lønner seg vil blant annet avhenge av forbruket på måleren. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica – NorgesEnergi
Frustrerende at jeg ikke kan følge med på kostnadene. Søyler og kolonner med kwh sier meg ingenting. Biter negler for fakturaen januar 23. Byttet fra Fjordkraft i september, og håper jeg slipper å bytte igjen. Men det forutsetter at jeg kan ha kontroll på kostnadene.
Hei Eva Vi jobber for øyeblikket med en løsning hvor man skal kunne se i kroner og øre hvor mye man har brukt til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Mvh Monica - NorgesEnergi
norgesenergi leverer strøm med lite påslag og det er jo bra, men samlet regning på strøm og nettleie det kan de ikke, selv om de lovet det ved avtaleinngåelse. Skuffet
Hei Hans E Vi fakturerer nå sammen med de fleste større nettleverandører i Norge slik at de aller fleste av våre kunder får en samlet faktura fra oss, men det er fremdeles noen netteiere vi ikke har avtale om gjennomfakturering med. Vi beklager at du har blitt forespeilet dette når dette ikke var tilfelle. Det er mulig at det vil komme på plass en avtale. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi sjekke dette i forhold til din netteier. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Innlogging med bankid, er unødig omfattende. Fortsatt ikke felles faktura, noe som har vært lovt lenge
Hei Roger Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder innlogging på min side og i appen skal man kunne velge å logge inn med brukernavn og passord i stedet for bankid dersom man ønsker det. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi hjelper deg med det. Vi fakturerer sammen med de fleste større nettleverandørene, men det er fortsatt noen nettleverandører vi ikke kan tilby felles faktura med per dags dato. Vi beklager at du har blitt forespeilet dette over lengre tid uten at dette har vært tilfelle. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se hvordan det ligger an i forhold til dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Anbefales, jeg er veldig fornøyd. Trygg på NorgesEnergi.
Hei Liza A. K Tusen takk for fine ord. Så fint å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Byttet fra svindlerne i FjordKraft og det gikk utrolig greit, en telefon var nok. Sparte nok 12000,- på regningen i fht FjordKraft med variabel pris (som jeg ble anbefalt av FjordKraft!)
Hei Bendik Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at det var enkelt og greit å bytte til oss. Vi ordner alt i forbindelse med leverandørbytte og avslutter samtidig hos din tidligere leverandør. Vi er glade for å ha deg som kunde og håper du blir fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Hyggelige svar å forklaringer. Litt uklart om hva som forlanges juridisk i søknaden om endring av strømavtale - angrerett beskrivelse.
Hei Lillian G Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Vi beklager at ikke informasjonen rundt endring av strømavtale har vært klar nok. Når det kommer til bestilling eller endring av strømavtale har man fjorten dagers angrefrist. I den forbindelse vil vanligvis ikke avtalen startes opp eller endres før det har gått fjorten dager. Endringen trer i kraft automatisk etter fjorten dager. Dersom man ønsker å starte opp strømleveransen/ endre avtale før de fjorten dagene har gått kan man sende oss en skriftlig beskjed om dette. Dersom du ønsker å gjøre dette, men er usikker på hvordan det gjøres kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi